Gå til innhold

Jeg er så utrolig sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan stå opp om morgenen for så å sove hele formiddagen på sofaen. Mangler fullstendig krefter. Noen som har det likedan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå jo jeg har det helt likt, klarar så vidt å holde meg våken. men jeg har en liten en jeg må ta meg av, så får ikke slappet så masse av:) menmen. Hvor langt er du på vei? jeg er 10+2

Skrevet

Jeg er 10 uker i dag. Har 2 fra før med de er 4 og 6 år så de leker heldigvis en del på egenhånd nå.

Skrevet

ja min er 11mnd, så det blir to tette hos meg:)

Men det kan hende jeg mangler noe jern, så må sjekke det.

Skrevet

Kanskje det som feiler meg også?

Har ikke vært hos legen enda, måtte utsette timen i går pga av et kurs på jobben. Men skal i neste uke så da får jeg kanskje et svar.

Skrevet

Jeg er òg kjempe sliten, sover og sover. Orker ikke gjøre noe i huset, verken husarbeid eller vasking av tøy. Venter nr 3, og har to på 4 og 6 år. De har vært veldig fortåelsesfulle, og veldig hjelpsomme.

Virker som trøttheten begynner å avta litt nå, men har mistet hele kontrollen som jeg før hadde på div ting. Er så vondt, men orker bare ikke. Men ellers er jeg frisk og rask, så skal ikke klage. Og dette er noe som går over, men det er tungt mens det står på.

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei og er også utrolig sliten. Ligger stort sett på senga eller i sofaen. Det kjedelige er at hvis jeg sover på dagen, så får jeg ikke sove på natten. Så jeg trenger ikke mere søvn. men jeg orker ingenting. Ikke orker jeg å lese heller, da blir jeg sååå kvalm. Kan ikke fokusere eller konsentrere meg om noe uten å blir kvalm og enda mer sliten... Jeg kjeder meg såååå utrolig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...