Gå til innhold

har vært hos legen med jenta mi i dag,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har feber, er slapp, tett, hoste som en gammel mann, snørrer konstant + at det viste seg at hun har litt øreverk.

fikk bricanyl (?) astmamedisin, for efidrinen virker ikke + antibiotika. stakar liten sovnet inne hos legen. ligger og sover nå etter medisiner og paracet. håper hun blir frisk snart, holdt på siden helgen...

får så utrolig vondt av henne!

forslag på noe fristende jeg kan lage til henne så hun kanskje får i seg noe mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smoothie. Friskt og godt. Ellers så må jeg si at jeg tyr til vaniljeis når barna er skikkelig dårlig og ikke er sultne. Da får de iallefall i seg noe næring. Spør om det er noe hun har lyst på.

Morsomt nick du har. he, he...

Skrevet

får ikke så mye svar hvis jeg spør hva hun vil ha, hun er 15 mnd. går bare i en masse smatting :o)

kanskje jeg skulle kjøpt noe is til henne... er det faktisk næring i vaniljeis?

Skrevet

Har hatt samme tilstand her og, men antibiotika hjelper fort hvis man har fått den riktige typen. Hva med å gi sjokoladepudding, tynn velling, eplejucie?

Husk at de kan gå lenge uten mat, så lenge de får i seg væske. Man er ikke spesielt sulten hvis man er dårlig.

Skrevet

Det er jo masse melk, egg og sukker i ekte vaniljeis. Er jo ikke sunt i lengden, men synes det er bedre enn ingenting. Har en vondt i halsen og har feber er det jo ikke mye som frister.

Skrevet

sambo skulle kjøpe med vaniljeis etterpå :o)

har også kjøpt en kurv med jordbær. de var dyre og smakte vann, men hva gjør man ikke for disse små?

vet at man ikke er så sulten når man er dårlig, men har nesten ikke fått i henne noe siden lørdag...

Skrevet

uff, hva med pasta da? som hun kan plukke selv fra skålen.

Skrevet

Som pustpes sier er jo det viktigste å få i dem nok væske.

Skrevet

kan prøve når hun våkner.

har lokket med pizza, pommes frites, pære, minibananer, yoghurt og andre ting hun vanligvis digger, men bare dytter alt bort...

Skrevet

og jo mer væske jo tynnere blir snørret. Om natten kan du ta noen dråper Vademecum på en bommulsdott og legge inne på rommet hennes...åpner litt i nesa. funker her.

Skrevet

takk for mange tips :o)

hun får drikke så mye utvannet eplegus hun orker, men jeg synes vel egentlig ikke at det er nok.... håper det blir bedre nå med medisinen!

Skrevet

Du burde se virkningen allerede i morgen. Er hun tett i nesa osv, så er hun sikkert sår i halsen og, da er det bedre med mat som sklir rett ned og ikke er salt....(synes jeg da...)

God bedring til jenta!

Skrevet

tusen takk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...