bullebull&gullegull Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Eller som klarer å åpne avisa for drammen på sidene deres? De åpnet i dag og har noen helt vanvittige tilbud, men jeg får jo ikke sett hva de er!
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg var der ista! Hadde supermasse tilbud på det meste egentlig... TV, PC, kjøkkenutstyr osv osv. Husker ikke mer nøyaktig. Kjøpte en del småtterier, og en Kenwood kjøkkenmaskin som var nedsatt fra 3900,- til 1200,-. Veldig fornøyd med den! Det blir julegave til oss selv;)
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Fant denne da: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000BAgmNwZE;sid=YeS1atGCyKi8apbGKN1-bDBBlCaAP9APcKI=?ContentKey=9000
bullebull&gullegull Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Takktakk! Tenkte jeg skulle forsøke å ta meg en tur senere i dag og krysser fingre og tær på at det kanskje kan være litt mindre folk der da... sto du lenge i kø?
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Køen var lang, men det gikk raskt egentlig, selv om det var mye folk... God tur!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Var der ca kl 1400 i dag. Sånne åpninger pleier å være utrolig kaotiske, husker med gru åpningen av Lefdal i Sandvika for snart 8 år siden dagen før jeg hadde termin med førstemann. Det var grusomt, vi sto i kø gjennom hele butikken i mange timer, og det eneste vi kom ut med var en bærbar CD-spiller og et strykejern, he he! Det var sånn en påkjenning at jeg gikk i fødsel samme natt! Men, tilbake til Drammen! Det var litt kø utenfor, fordi de slapp inn folk i puljer. Men vi ventet i kanskje 10-15 min, og da vi kom inn var det absolutt ikke overfylt der inne, og det var massevis av ansatte og ingen ventetid for å få hjelp. Det var masse bra tilbud, vi kjøpte en 42'' flatskjerm TV til kr 7000,- Det var jo heller ikke verst at de faktisk hadde varene inne, det pleier de ikke å ha på Elkjøp, he he! Jeg var skikkelig imponert over hvor bra det var organisert det var, men det kan jo hende det er travlere der nå på kveldstid. Men det går jo an å ta seg en tur
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ja, det var kjempedeilig at alle varene var på lager, så slipper man vente som man ofte må ellers
bullebull&gullegull Skrevet 21. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2007 Da har jeg vært på Lefdal. Kom ut med... INGENTING! ha ha!! Kom vel inn etter 20 min i kø, i grunnen ganske imponert over organiseringen deres altså. Det skal jeg ta av meg hatten og bøye meg i støvet for altså... Men de tingene som jeg kunne tenke meg å kikke mer på var jo selvfølgelig det som var tomt da... Hadde jo nesten regnet med det men. Det var vel i grunnen verdt titten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå