Gå til innhold

noen som har vært på lefdal i drammen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller som klarer å åpne avisa for drammen på sidene deres? De åpnet i dag og har noen helt vanvittige tilbud, men jeg får jo ikke sett hva de er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der ista!:) Hadde supermasse tilbud på det meste egentlig... TV, PC, kjøkkenutstyr osv osv. Husker ikke mer nøyaktig. Kjøpte en del småtterier, og en Kenwood kjøkkenmaskin som var nedsatt fra 3900,- til 1200,-. Veldig fornøyd med den! Det blir julegave til oss selv;)

Skrevet

Takktakk! Tenkte jeg skulle forsøke å ta meg en tur senere i dag og krysser fingre og tær på at det kanskje kan være litt mindre folk der da... sto du lenge i kø?

Skrevet

Køen var lang, men det gikk raskt egentlig, selv om det var mye folk... God tur!:)

Skrevet

Var der ca kl 1400 i dag. Sånne åpninger pleier å være utrolig kaotiske, husker med gru åpningen av Lefdal i Sandvika for snart 8 år siden dagen før jeg hadde termin med førstemann. Det var grusomt, vi sto i kø gjennom hele butikken i mange timer, og det eneste vi kom ut med var en bærbar CD-spiller og et strykejern, he he! Det var sånn en påkjenning at jeg gikk i fødsel samme natt!

Men, tilbake til Drammen! Det var litt kø utenfor, fordi de slapp inn folk i puljer. Men vi ventet i kanskje 10-15 min, og da vi kom inn var det absolutt ikke overfylt der inne, og det var massevis av ansatte og ingen ventetid for å få hjelp.

Det var masse bra tilbud, vi kjøpte en 42'' flatskjerm TV til kr 7000,-

Det var jo heller ikke verst at de faktisk hadde varene inne, det pleier de ikke å ha på Elkjøp, he he!

Jeg var skikkelig imponert over hvor bra det var organisert det var, men det kan jo hende det er travlere der nå på kveldstid.

Men det går jo an å ta seg en tur :)

Skrevet

Ja, det var kjempedeilig at alle varene var på lager, så slipper man vente som man ofte må ellers :)

Skrevet

Da har jeg vært på Lefdal. Kom ut med... INGENTING! ha ha!! Kom vel inn etter 20 min i kø, i grunnen ganske imponert over organiseringen deres altså. Det skal jeg ta av meg hatten og bøye meg i støvet for altså... Men de tingene som jeg kunne tenke meg å kikke mer på var jo selvfølgelig det som var tomt da... Hadde jo nesten regnet med det men. Det var vel i grunnen verdt titten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...