Gå til innhold

lurer fælt på dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bejyne me modnings akupunktur.. men vett någen kor fort du kan få start på fødselen etter dette??

går me myyye murringer fra før av så eg håpte d kune gå litt fortare etter en time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne på søndag hos jm ved føden=) kjekt at de kan sånt.... Hun sa at man burde ikke begynne før fulgåtte 37 alså i uke 38 Vet ikke om det går fortere men verdt og prøve. Har åsså mye murringer, kynnere og dårlig mage=( og veldig plaget med bekkenet jm sa det var god hjelp på nattesøvnen åsså

Skrevet

har 17 dager ijen.. så d er en fin tid å bejyne på. får håpa på at d går fort.. :o)

er sjøll volsomt plaget me bekkenet. så er nokså lei nå..

Skrevet

bejyne?

ijen?

Ærlig talt....

Skrevet

heregud.. må for faen skriva kosen eg vil. dømer du alle her inne for kvær jævla feil di jør..

eg skrive kos faen eg vil uten at du skal blande deg..

har skrive vansker. men pleier å skrive kortere ord når eg ikkje trenge å skriva så perfekt..

men tydelevis så må eg d her au..

Skrevet

Anonym har tydligvis jævla lite å gjøre.... men noen er inne er jo meggete!!!!

Ikke bry deg om henne desember_gutten=)) håper vi begge får nytte av akkupunkturn og får friske gulleæ barn snarest.. klem

Skrevet

ja blir litt provosert av såne megger..

jaja håper dette får fortgang på nurkene våres.:o)

Skrevet

spurte litt om modningsakupunktur, for jeg har lurt på dette selv :-)

Det er liten vits å starte akupunktur før uke 38 pga at akupunkturen fungerer bare på eksisterende prosesser, og det er ikke ofte en er begynt å bli moden før 37 fullgåtte uker.

akupunkturen virket innen tre dager visstnok. Fikk også høre at bare 2 av 10 går over fastsatt termindato når de har fått akupunktur.

jeg skal også ta det.... jeg nekter å repetere forrige fødsel... grøss og gru...

lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...