Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 funker det??varer det??
Ms.Nurse Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 heisan ja det funker, og ja det varer, MEN du må gjøre litt selv også! kan ikke fortsette å hive inn på sjokolade og potetgull og tro du blir tynnere da. vet litt om dette da svigermor driver en slik salong. kundene hennes er i hvertfall veldig fornøyde, og overlykkelige over resultatene =) jeg skal begynne hos henne nå, da jeg har noen kilo og litt slapp hud jeg gjernd skulle bli kvitt =) da det veldig kjekt at hun er svigermor gitt =)
Julie Angelica:) Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hallo. Jeg drev med dette for en tid tilbake og det virker! Jeg gikk ned 4 str i livet. Og det strammer opp. Men det er dyrt, så jeg kjøpte meg ei bailinemaskin selv til 2000 kr. Det er litt billigere i lengden for å si det sånn. Det er jo rimelig dyrt pr time, så det sparer du fort inn igjen:) Lykke til:)
Ninna Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hei! Lurer på hvor du kjøpte denne maskina og om den virker like bra som den de har på bailine?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 dytter opp denne
Expat Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Sånn muskelstimulatorgreier, ikke sant? Jeg brukte det til å komme meg etter beinbrudd i ankelen (skulle i fjellet for jobben bare seks uker etter at gipsen kom av!) og som vanlig oppstramming. Virker på magen ja... Og veldig god effekt på den vonde foten min, da fikk jeg trent opp det som ikke kunne gjøres ellers pga fare for ny skade!
klg,2 boys now:) Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 ei på jobb har brukt vet ikke hvor mange tusen på det.å må ærlig si at jeg ser ingen forkjell..trur nok hun hadde oppnåd mere med noen sit ups
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå