Engel, skatt og lite frø. Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Orker ikke tri 2 mer.. Har egentlig en uke igjen, men det får gå. Får liksom ikke mer ut av den siden mer. Nå er jeg klar for melkespreng og forberedelsesolje;) Hi hi... Bevegelse og kjønn har jeg lest nok om;)
Serial mom Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hehe,velkommen hit! Vel,melkespreng kan være du må vente lenge på,jeg har 2 dager til termin og har ikke kjent noe til det ihvertfall! Tida her inne går fort,så før du vet ord av det er du inne på DIB å chatter om bleieutslett og spedbarnskontroller! Lykke til de siste 3 mnd!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Tusen tusen takk! Ja, håper de går fort! Spennende tid dette. Jeg har faktisk begynt å få litt melk. Har vel ikke melkespreng akkurat, men de gjør litt vondt av og til og da kommer det gjerne litt væske ut. Kjøpte ammeinnlegg i går.. Veldig rart.. Nesten som å kjøpe kondomer for første gang.. he he.. Masse lykke til med fødsel! Håper du slipper å gå lenge over tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå