Gå til innhold

krabber rart, er det vanlig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 9 mnd krabber litt rart. Han krabber på alle fire, men det ene kneet er liksom mer bøyd enn det andre når han krabber. Dvs at han har ikke selve foten/vristen nede i gulvet som han har på det endre beinet. Høres dette normalt ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?? er ganske bekymra...

Skrevet

Snakk med helsestasjonen så blir du sikkert beroliget om at alt er normalt. Og skulle det ikke være normalt så setter de deg i kontakt med en fysioterapeut. Men det er sikkert helt normalt altså! Barn gjør mye rart :-)

Skrevet

vanlig og vanlig, vet ikke det, men barn kommer seg frem på forskjellige måter. Noen drar seg frem på rumpa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...