Gå til innhold

Er dere lykkelig....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 % lykkelig i nuet, men på lang sikt ønsker jeg en voksen person inn i livet vårt :)

Skrevet

Ja er så godt som 100%..iallefall i dag..hehe:)

Går jo litt opp og ned.

Vesla mi er 25 dager og jeg storkoser meg med henne.

Skulle jo ønske situasjonen med BF var bedre, for etter at henne ble født har han ikke vist den interessen jeg skulle ønske..

vi har og vært litt av og på, så jeg syns det er vanskelig og sårt- hele situasjonen!

Men veldig glad for at jeg ikke fulgte hans ønske om å ikke beholde..ville ikke vært foruten mitt lille nurk- hun beriker mitt liv:)

Skrevet

Gratulerer med baby anele, og velkommen hit! Er aldri på BIM lengre, så klarer ikke holde tritt om alle de som gikk gravide samtidig med meg er kommet vel i havn :-)

Skrevet

Nei.

Står midt i samlivsbruddet. Synes det er knasende tøft både følelsesmessig og praktisk.

Men spør meg gjerne igjen om et halvt år... troen på at jeg blir glad igjen er sterk!

Skrevet

lykkelige... hm... jeg vet hva lykkerus er for noe. men er ikke sikker på om jeg noen gang har hatt ett liv der jeg ville kategorisert meg som lykkelig.

men jeg har det bedere nå en noen gang før :-)

Skrevet

Ja, jeg er veldig lykkelig :) Var langt nede for en liten stund siden, og legen fant ut at jeg var syk og det bar rett inn på sykehus med meg. Men når jeg endelig kom meg ut fra sykehuset og fikk begynne i jobb igjen dukket plutselig drømmemannen opp :) Jeg har nå verdens beste kjæreste, en herlig liten gutt på 2 år, leilighet, bil, jobb og en flott familie som stiller opp når det trengs. Hva mer trenger jeg? :)

Livet er heeeerlig :) :)

Skrevet

Nei, desverre. Samlivsbruddet er ennå ferskt; jeg har kjærlighetssorg og ting har ikke helt gått opp for meg.

Men jeg har et håp og troen på at jeg skal kjenne den gode lykkefølelsen igjen -med tid og stunder.

Jeg er lykkelig på jobb og sammen med barna da -men den totale lykken eksisterer ikke i disse dager...

Skrevet

jeg vet ikke helt om jeg er lykkelig, men når jeg er sammen me vennene mine å Erika er fornøyd for jeg en følelse av at jeg kan leve me dette;)

D har vært litt vanskelig da han fikk ei ny dame for litn siden. Men jeg lever me d, og synes d er best sånn :)

Skrevet

Jeg er vel lykkelig når jeg har gutten min...-de dagene uten han har jeg det bare ok.

Savner absolutt noen i livet mitt men føler for å ta det veldig rolig en stund ennå...

Skrevet

var mye forsjellige svar her ja...

jeg er veldig lykkelig, vært tøft å være alene fra fødsel, men jeg har aldri hatt det bedre og jeg når jeg tenker over det, så tenker jeg at JA, jeg er lykkelig, livet er herlig!

men skulle gjerne hatt en å dele all lykken min med, foruten lillegutt ;)

Skrevet

Jeg er definitivt lykkelig!!

skulle ønsk alt var annerledes med bf og at han kunne være en jeg stolte på osv. men Jeg har verdens nydeligste prinsesse og verdens beste kjæreste som jeg snart skal flytte sammen med og få en liten beibis til med:)

Kunne ikke hatt det bedre...

til dere som ikke har det like bra kan jeg bare ( etter selv å ha MYE motgang og tøffetider) stå på! det ordner seg når du minst venter det!! sender litt lykkestøv.. dere fortjener alle lykke..

Skrevet

For øyeblikket er jeg ganske lykkelig. Alt går bra med studiet, bhg, familien, bf og familien hans. Men jeg begynner nå å føle at jeg lengter etter en å være sammen med om kvelden, når gutten har lagt seg.

Men jeg tar det som det kommer.

Skrevet

Er kjempelykkelig:)

Er vel egentlig ikke noe jeg kan klage på eller vil ha annerledes. Har det knallfint med tulla og vi koser oss hver eneste dag.Selvfølgelig har jeg kvelder der jeg gjerne skulle hatt en å snakke med, kose meg og som sovner ved siden av meg. På dagtid så er det veldig skjeldent jeg har disse følelsene, og da er det tanker om at jeg ikke vil ha en kjæreste som svirrer i hodet.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nei!

Men likevel smiler jeg når jentene mine har det bra!:-)

Skrevet

Veldig opp og ned.

Det slitsomme med å være alene går som regel greit å takle, men savnet etter noen å dele alle gledene med, er desto større.

Skrevet

JA! Jeg kan trygt si jeg er lykkelig for tiden! :)

Har en fantastisk datter, drømmeleiligheten og har kommet i gang med musikken min igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...