Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 ...........frem til senere i kveld. Nå skal jeg reise å hente lillegull i barnehagen....Har jo vært der siden 7 stakkars liten...hehehe Men dere får kose dere videre....Så snakker jeg sikkert med noen av dere senere ikveld!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jepp,skal kose oss;p Kos deg du også=) må vel snart takke for meg for noen timer jeg å... småtten våkner vel hvert øyeblikk;D Hejdå;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå