Gå til innhold

noen som har opplevd det samme(utenom tema vel og merke) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid(1.gangs),så brukte jeg cerazette,for det var kun den typen p-pille jeg kunne bruke uten å blø konstant.

Etter fødselen så begynte jeg på cerazette igjen,men da virket den motsatt! Jeg blødde hver dag mer eller mindre ,ga den en prøveperiode på 4 mnd men gadd ikke mer blødninger så jeg sluttet. Jeg begynte på yasmin og den funker som bare det! Men jeg er veldig plaget med hodepine.

Jeg er også veldig plaget med voldsomme menssmerter. Før jeg ble gravid så merket jeg ikke at jeg hadde mensen,bortsett fra å måtte bytte tampong regelmessig da...

Hva skyldes dette egentlig? Er det pga. graviditeten (forandringer i kroppen osv) eller er det rett og slett Yasmin sin feil? Hvis det er pillene sin feil,så vil jeg jo slutte med det samme.. orker ikke å måtte ligge rett ut hver gang jeg har mensen...:( Føler at jeg ikke kjenner kroppen min skikkelig lenger... Det er 1,5 år siden fødselen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme som deg. Brukte Cerazette etter førstemann, og hadde ikke mensen/blødninger på over ett år. Etter fødselen til andremann fikk jeg satt inn p-stav (samme hormoner/virkning som Cerazette), men blødde konstant i 4,5 mnd.

Ble møkk lei og fikk tatt den ut. Startet på Yasminelle og det fungerer helt ypperlig.

Kanskje du også bør prøve Yasminelle? Det er samme som Yasmin, men mye mindre dose.,

Lykke til. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...