Tøysetipp Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Når man endelig har funnet en leilighet akkurat slik man vil ha (eller vil at den skal bli etter at den er ferdig oppusset) - så er det nesten for godt til å være sant. Men, det er lov å håpe at den blir vår. Den ligger et steinkast unna huset til søsteren min og like bortenfor huset til fadderbarna mine, barneskolen rett over veien - der jeg selv gikk, idrettshallen like ved - der jeg kastet håndball i alle år. Best av alt så får vesla vokse opp med nevøen sin i nærheten, gå på samme skole sammen og gjør gata utrygg !;-p Apåtil så slipper jeg å ta opp lån og kan leve et romslig(ere) liv sånn sett.. Jeg bare må ha denne her jeg! Hjelp meg og krysser fingrene er dere snille :-) !
Tøysetipp Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Takk takk takk ! Hjertet ville flytte, men hodet sa noe annet. Så dermed blir vi boende her.. Det var sånn - når alt var leit og trist og avstanden for lang så ville jeg bare bort bort bort. Jeg var litt tøff i trynet, men så måtte jeg jenke meg ned litt og innse at hmmf.. Jeg kunne jo ikke det.. Men, jeg trives veldig godt i nord. Hadde jeg kun meg selv å sørge for så hadde jeg nok flyttet uten å blunke :-)
Lykke*Li Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Krysser alt jeg har, fra tarmer til øyenbryn! Håper dette ordner seg for deg. Hadde jo vært drømmen......
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og en kleeeeem:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Det hadde du ikke det:-p *dumma* Ja, krysser det som krysses kan for deg.... Så spennende!
Mille** Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Kryssekryss!! Høres kjempebra ut, håper virkelig dere får den! Lykke til! )
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Så perfekt det høres ut da! Krysser alt jeg har for deg, vennen:o))) Lykke til:o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå