Gå til innhold

Krysser fingre og lukker øyene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man endelig har funnet en leilighet akkurat slik man vil ha (eller vil at den skal bli etter at den er ferdig oppusset) - så er det nesten for godt til å være sant. Men, det er lov å håpe at den blir vår.

Den ligger et steinkast unna huset til søsteren min og like bortenfor huset til fadderbarna mine, barneskolen rett over veien - der jeg selv gikk, idrettshallen like ved - der jeg kastet håndball i alle år. Best av alt så får vesla vokse opp med nevøen sin i nærheten, gå på samme skole sammen og gjør gata utrygg !;-p Apåtil så slipper jeg å ta opp lån og kan leve et romslig(ere) liv sånn sett.. Jeg bare må ha denne her jeg! Hjelp meg og krysser fingrene er dere snille :-) !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KRYSSER fingrene for deg!!!

Skrevet

Takk takk takk !

Hjertet ville flytte, men hodet sa noe annet. Så dermed blir vi boende her.. Det var sånn - når alt var leit og trist og avstanden for lang så ville jeg bare bort bort bort. Jeg var litt tøff i trynet, men så måtte jeg jenke meg ned litt og innse at hmmf.. Jeg kunne jo ikke det.. Men, jeg trives veldig godt i nord. Hadde jeg kun meg selv å sørge for så hadde jeg nok flyttet uten å blunke :-)

Skrevet

Krysser alt jeg har, fra tarmer til øyenbryn! Håper dette ordner seg for deg. Hadde jo vært drømmen......

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

og en kleeeeem:)

Skrevet

Det hadde du ikke det:-p *dumma*

Ja, krysser det som krysses kan for deg.... Så spennende!

Skrevet

Kryssekryss!! Høres kjempebra ut, håper virkelig dere får den!

Lykke til! :o)

Skrevet

Så perfekt det høres ut da! Krysser alt jeg har for deg, vennen:o))) Lykke til:o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...