saccara Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 jeg er i uke 26 i dag faktisk. også i stad når jeg smørte inn mage og pupper fikk jeg klemt litt på nipel og jammen kom det noe ut. er dette melk? kan vi få det så tidlig?
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jepp ikke noe unormalt med det, er i uke 27 og merket her om dagen det samme. Men det er visst råmelk og det kan komme så tidlig, leste jeg i svangerskapsboka mi:)
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 jeg begynte å "lekke" i uke 22, er 25 + 5 nå. I forrige svangerskap begymte det så tidlig da å
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 jeger i min 20 uke..å jeg har også begynt å lekke.. synes det er så tidlig..er jo ikke 5 mnd enda
puffyandmarcus Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 det er skummelt å lekke:S jeg fant ut av det i går og jeg er bare 19uker på vei:P hjelp.. hehe..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Jeg har også fått melk for et par uker siden, og jeg er 22+5 Tror ikke det er uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 fikk det i uke 21 jeg, er i uke 25+3 idag. lekker ikke sellom jeg har trykkt litt, håper ikke det skjer heller.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå