Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 26 i dag faktisk. også i stad når jeg smørte inn mage og pupper fikk jeg klemt litt på nipel og jammen kom det noe ut. er dette melk? kan vi få det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp ikke noe unormalt med det, er i uke 27 og merket her om dagen det samme. Men det er visst råmelk og det kan komme så tidlig, leste jeg i svangerskapsboka mi:)

Skrevet

jeg begynte å "lekke" i uke 22, er 25 + 5 nå.

I forrige svangerskap begymte det så tidlig da å

Skrevet

jeger i min 20 uke..å jeg har også begynt å lekke..

synes det er så tidlig..er jo ikke 5 mnd enda

Skrevet

det er skummelt å lekke:S jeg fant ut av det i går og jeg er bare 19uker på vei:P hjelp.. hehe..

Skrevet

Jeg har også fått melk for et par uker siden, og jeg er 22+5 :)

 

Tror ikke det er uvanlig.

Skrevet

fikk det i uke 21 jeg, er i uke 25+3 idag. lekker ikke sellom jeg har trykkt litt, håper ikke det skjer heller.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...