Gå til innhold

ergo beresele!!Noen med erfaring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har erfaring med ergo beresele.

Er den god å bære? Er det vanskelig å få barnet oppi når man har den på ryggen? og trenger man det innlegget når barnet er tre måneder??

 

Tusen takk for svar!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å få den på ryggen hvis du er alene......... har prøvd den. den er helt ok. god å bære i . Har selv paptum. den er noe rimeligere og like god synes jeg! Den kan du ikke bære på hofta med da!

Skrevet

jeg har brukt ergo selen fra pjokken var 4 mnd - ikke noe problem uten inlegget. Men bærte ham på magen frem til han var 7-8 mnd :)

Skrevet

Jeg har ergosele..

Brukte den med nyfødtinnlegg fram til han var 3 mnd. Brukte også litt med innlegg etter han var 3 mnd, men kjøpte meg da et sjal i tillegg.. Lillegutt var for stiv til å sitte med føttene så langt ut da han var så liten. Så han var vel kanskje 5 mnd før jeg kunne bruke ergoselen uten innlegget.

Jeg har kun brukt den på magen da, siden jeg liker å se han. Men klarer også å få han over på ryggen uten problem.

Han er nå snart 13 mnd, og jeg bærer han fremdeles i ergoselen iblant. Syns ikke det er noe problem å bære han på magen....

Så jeg liker ergoselen veldig godt! :-) (det elastiske sjalet er vel kanskje mer behagelig å bære i, siden vekten er ennå bedre fordelt der, men det er jo litt mer tungvindt å ta på da.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...