Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 jeg ser nå at du hadde spurt meg om noe i en annen tråd tidligere. ang spørsmålet så er det avtalt at hvis det ikke skjer noe så blir det prøverør ja. Hun skal sende søknad i det offentlige, men det kan hun bare gjøre, kommer ikek til å bli godkjennt der likevell. Grunnen er at staten vil ikke betale forsøk for de som har høy FSH, fordi det er så liten kjangs for at de lykkes. Så jeg har tatt det i mine egne hender. Kontaktet en privat klinikk i Haugesund. der har du en av de dyktigste som jobber innenfor feltet. De vil ta meg inn. Men jeg får ikke forsøk hvis ikke FSH verdien min synker, så den jobben har jeg overlatt til akupunktur dama mi. jeg vingler mellom å tro at vi skal lykkes til motløshet. men vi må nok berre stå på videre
Tasselur Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Så dumt at staten ikke vil betaler for prøverør for dere, da... Jeg skjønner godt at dere gjør det likevel, selv om det er dyrt som bare det. Ser det ut til at akupunkturdama klarer å få ned FSH-verdiene dine tilstrekkelig, da? Håper det, dere har virkelig fortjent å lykkes. Ikke gi opp håpet, dere har klart det en gang! Du er ei tøff dame, Tryne. Tar saken i egne hender og står på for å få det som du vil i et tungrodd system som ikke vil høre på deg som kjenner kroppen best. Stå på! : )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Akuounktur dama har klart det før, da funket pergo og jeg ble gravid etter 2 års prøving. Håper hun klarer det også denne gangen. Jeg har byttet lege og gynekolog noen ganger da jeg føler de ikke har nok kunsskaper om dette. jeg har funne ut det meste selv, og jeg har i tillegg blitt feil behandlet. Pga lege har jeg slitt unødvendig mye og pga henne så mistet jeg 2 ganger. Jeg har vel egentlig vert min egen lege og har lest meg til det. Pga jordmødrer og leger mistet jeg nesten jenta mi under svangerskape og hun døde nesten under fødselen. Jeg stoler ikke på noen lengre, jeg stoler på meg selv og mine følelser, de viser seg å være rett gang på gang
Tasselur Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Ja, jeg skjønner godt hva du mener... Det er rart at leger ikke lytter mer til de som faktisk går rundt med den kroppen det dreier seg om. Jeg måtte også jobbe en stund for å få legen med på at jeg har kort lutealfase, hun mente at det var ikke mulig. Neivel, da blir man jo litt skeptisk når det er helt tydelig at det var den. Men det er jo ingenting sammenlignet med hva du har måttet få gjennom med din historie.. Godt dere starta så tidlig med å få nr 1, og håper også dere får oppleve å få nr 2. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå