Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 hehehe... usikkert på nicket ditt jeg... kan du sende med en pm ? (for å få nicket ditt da klem
lenej :o) Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 hehe.. er nok det her nicket eg har å kommer til å ha en stund hvertfall.. det andre va bare noe eg måtte prøve - få ut av systemet mitt..
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 ok ! Skal legge deg til min venneliste, så sender deg en pm senere... nu er det hente tid fra bhg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå