lillegull:) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 har mini på litt over 3 mnd funnet ut at han ikke skal sove etter nattmåltid.. spiser som regel i 4- 5 tiden og roer seg ikke før i seks sju tiden igjen.. prøver å la han ligge uten å gå inn til han så mye, men sutringen blir ofte gråt og må inn med smokk mange ganger.. dette er slitsomt.. noen som har noen gode råd å komme med?? jeg ammer på rommet i mørket og snakker ikke md han, bare er rolig og forsiktig med bevegelsene mine.. han får nok melk, det vet jeg:) legger seg i sju åtte tiden på kvelden og det går fint.. er de siste nettene han har funnet ut at han ikke vil sove med engang etter mat..
heldigec Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hvis han sovner ved puppen så kan du legge en madrass inn til ham og amme ham der for så å sove videre sammen ham. Det har jeg gjort en periode. jeg har også gitt flaske med MME hvis hun våkner tidlig for da slipper jeg å ta henne opp og så sovner hun igjen. Andre råd har jeg dessverre ikke....men det går seg nok til etter hvert....
lillegull:) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 han sovner ikke ved puppen.. har aldri latt han gjøre det egentlig.. får liksom ikke til det med å amme i senga jeg..hehe.. men tusen takk for tips.. er kanskje bare en fase nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå