Gå til innhold

Julegave tips tråden :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke lage en slik tråd?Det er vel ikke bare meg som sliter med gavekreativiteten...?

De vanlige gavene:

-sengtrekk-gjerne i flanell

-telysholder/lysestaker

-venne,kjærlighets bøker ol

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger desperat et tips om hva man gir oldeforeldre. De som har alt og ønsker seg ingenting.

Skrevet

varme tøffler?julekaffe og konfekt?hjemmelagde karameller?

slektstre?

Skrevet

Jeg har bestillt kalendere til alle oldeforeldre og besteforeldre med bilder av Sjønnasen:O)

Før jeg fikk barn, kjøpte jeg div mat ( kaffe, te, sild, sjokolade) bodylotion, shampoo, kryssordblader osv la det i en fin kurv og pakka inn. Ble alltid en hit:O)

Skrevet

Kan jo skrive hva jeg skal gi til besteforeldre og oldeforelde..

Mine foreldre får mat, et halvt lam - dette har dem fått noen år nå og syns det er helt topp - for dem har det dem trenger. I tillegg fra lillemann får dem bhg bildet, og kaldender - og evt noe han ha laget

Sviger: svigermor får dobbelt vaffeljern, svigerfar får arbeidsbukse og ull undertøy ( han driver gård)

Mommo og oldefar (min mormor og morfar): Hjemmelaget likør, skål med julegodt, - pluss bhg bilde og kaldender

Oldemor (min farmor): Eske med godt syltetøy (gårdsmat), sengetøy, og skål med sjokolade - pluss bhg bilde og kalender

Skrevet

her er gavene som går til de "gamle" herfra.. :) hihi!

mamma å pappa (som er på 50 å 45 år, så er skikkelig gammel) dem får nye kasseroller, jeg å mine to søstre har gått sammen å kjøpt ilag.

foreldrene til min kjære som er godt over 60 da, dem får håndklær fra monogramservice med navn på.

ellers så plagdes eg med gud-ungene iår, man skal jo liksom gi dem noe finere enn de andre da.. å min kjære har da 3 private fadderbarn, og 3 sammen med meg.

så gudsønnene har fått stilige klær, leker til de minste, og de 2 guddøtrene, så kjøpte min kjære (!) dukker til dem! så jeg lagde dukkeposer til dem da :):) så søtt!!!

Skrevet

Æh, ja, dukkeposer har jo jeg og kjøpt! Mangler dukker til enda da!

Skrevet

her er min liste: (e.e.ø: etter eget ønske.)

sambo: joggebukse og stilongs (e.e.ø.) og en cd.

kråkebolla 2 år: et bilde til rommet hennes, to pynteengler til rommet, en film og ???

nissegutt 1 år: et bilde, kul lampe, stort kosedyr og hengeoppbevaring til rommet hans.

svigermor: en duk (e.e.ø.), tøfler og et vinstativ med to glass og en vinflaske. (litt kos til første jul i egen leil.)

svigerfar: sengetøy (det var bare så han! hehe.)

mamma: nytt dusjhode (det gamle var dårlig)

mammas kjæreste: bilde av ungene og godis han liker godt

svigerinne nr 1: gavekort på g-sport (e.e.ø.)

svigerinne nr 2: tøfler og litt julepynt greier (julepynt e.e.ø.)

søster nr 1 m mann: fotograf bilde av minsten (e.e.ø.)

søster nr 2, m datter og pappan: videokamera.

niese nr 1: gavekort på steen & strøm

niese nr 2: gavekort på g-sport (e.e.ø.) og reflekser m navn

nevø nr 1: lego gravemaskin

nevø nr 2: duploklosser og liten duplobil

niese nr 3: teservise og sekk

en av ungenes onkler: kakeboks med litt hjemmelagde kaker og karameller

de tre oldemødrene til barna: kalender 2008 med bilder av barna

om det blir penger til overs: noe lite artig til venner. vet ikke hva..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...