~hope~ i 7.himmel Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hvorfor ikke lage en slik tråd?Det er vel ikke bare meg som sliter med gavekreativiteten...? De vanlige gavene: -sengtrekk-gjerne i flanell -telysholder/lysestaker -venne,kjærlighets bøker ol
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Trenger desperat et tips om hva man gir oldeforeldre. De som har alt og ønsker seg ingenting.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 varme tøffler?julekaffe og konfekt?hjemmelagde karameller? slektstre?
makkapakka med spire Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg har bestillt kalendere til alle oldeforeldre og besteforeldre med bilder av Sjønnasen:O) Før jeg fikk barn, kjøpte jeg div mat ( kaffe, te, sild, sjokolade) bodylotion, shampoo, kryssordblader osv la det i en fin kurv og pakka inn. Ble alltid en hit:O)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Kan jo skrive hva jeg skal gi til besteforeldre og oldeforelde.. Mine foreldre får mat, et halvt lam - dette har dem fått noen år nå og syns det er helt topp - for dem har det dem trenger. I tillegg fra lillemann får dem bhg bildet, og kaldender - og evt noe han ha laget Sviger: svigermor får dobbelt vaffeljern, svigerfar får arbeidsbukse og ull undertøy ( han driver gård) Mommo og oldefar (min mormor og morfar): Hjemmelaget likør, skål med julegodt, - pluss bhg bilde og kaldender Oldemor (min farmor): Eske med godt syltetøy (gårdsmat), sengetøy, og skål med sjokolade - pluss bhg bilde og kalender
lenej :o) Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 her er gavene som går til de "gamle" herfra.. hihi! mamma å pappa (som er på 50 å 45 år, så er skikkelig gammel) dem får nye kasseroller, jeg å mine to søstre har gått sammen å kjøpt ilag. foreldrene til min kjære som er godt over 60 da, dem får håndklær fra monogramservice med navn på. ellers så plagdes eg med gud-ungene iår, man skal jo liksom gi dem noe finere enn de andre da.. å min kjære har da 3 private fadderbarn, og 3 sammen med meg. så gudsønnene har fått stilige klær, leker til de minste, og de 2 guddøtrene, så kjøpte min kjære (!) dukker til dem! så jeg lagde dukkeposer til dem da :) så søtt!!!
mayaya Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Æh, ja, dukkeposer har jo jeg og kjøpt! Mangler dukker til enda da!
xxxo Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 her er min liste: (e.e.ø: etter eget ønske.) sambo: joggebukse og stilongs (e.e.ø.) og en cd. kråkebolla 2 år: et bilde til rommet hennes, to pynteengler til rommet, en film og ??? nissegutt 1 år: et bilde, kul lampe, stort kosedyr og hengeoppbevaring til rommet hans. svigermor: en duk (e.e.ø.), tøfler og et vinstativ med to glass og en vinflaske. (litt kos til første jul i egen leil.) svigerfar: sengetøy (det var bare så han! hehe.) mamma: nytt dusjhode (det gamle var dårlig) mammas kjæreste: bilde av ungene og godis han liker godt svigerinne nr 1: gavekort på g-sport (e.e.ø.) svigerinne nr 2: tøfler og litt julepynt greier (julepynt e.e.ø.) søster nr 1 m mann: fotograf bilde av minsten (e.e.ø.) søster nr 2, m datter og pappan: videokamera. niese nr 1: gavekort på steen & strøm niese nr 2: gavekort på g-sport (e.e.ø.) og reflekser m navn nevø nr 1: lego gravemaskin nevø nr 2: duploklosser og liten duplobil niese nr 3: teservise og sekk en av ungenes onkler: kakeboks med litt hjemmelagde kaker og karameller de tre oldemødrene til barna: kalender 2008 med bilder av barna om det blir penger til overs: noe lite artig til venner. vet ikke hva..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå