Gå til innhold

Her var det liv.......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Not!

Synes mange her inne begynner å tape seg en del jeg. Helt slutt på drittslengingen og kranglingen. Hmmm. Har dere endelig fått den etterlengtede og sårt trengte medisineringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk inne på skravle. Er endel tråder der som begynner å få et ampert snev over seg.

Er vel et resultat av at eneste forskjell på skravle og krangle er anonymknappen.

Skrevet

hehe.. takk sncnuppsi... for at du jaget kalkunfitta tilbake til skravlesiden:-)

Skrevet

rai rai...........

Skrevet

Tilbake til skravlesiden, jeg? Nei, jeg er nok her enda jeg lille du!

Skrevet

I forhold til deg er jeg vel liten:-) Men nå er det jo ikke alle som sprenger BMI-skalaen her inne slik du gjør tjukka:-)

Skrevet

Gidder ikke å trekke på smilebåndet en gang når ypperten skravler. Er jo bare samme gamle gørra som renner ut av h*n hele tiden. Tjukka, kalkunfitter osv. osv. Eier du ikke fantasi? "Mobbe" folk for vekta, uten å vite om de er feite? Du må ha et enormt lavt selvbilde feiten!

Skrevet

Jeg sliter med for mye selvtillit tjukka:-) og det er min plikt her i livet å sørge for at anonyme tjukkiser som deg holdes nede slik at du har grunn nok til å sitte å trøstespise på skattebetalernes bekostning:-)

Skrevet

Siden du ser på deg selv som en eller annen gud.... med liten g... hvorfor i all verden tror du at alle anonyme er feite? Er du dum eller bare helt ufattelig dum? Mangel på folkeskikk, iq, generell dårlig selvbilde, for korte sosiale antenner eller hva?

Og ikke har noen av "damene" din forsvart deg enda på denne tråden!

Tror du er forlatt av dem også jeg......!

Skrevet

Sitter med damene på MSN tjukka:-) Noen er litt mer sosiale enn andre vet du... Mens du sitter her inne å fråtser bamsemums og spyr rundt deg med potetgull og cola i vill frustrasjon over at du ikke har fått komme inn på topp 100 lista mi over damer jeg liker her inne så bør du heller roe plommene litt tjukka:-)

Skrevet

forstår ikke at dere gidder og bry dere om hva han skriver..

forstår dere ikke at han trekker i dere??

Skrevet

Du Yppert, har du tatt med deg alle kranglerne på MSN? Her var det jo dødt som i....

Har vært i et provoserende dårlig humør idag, men her tar det jo år og dag før noen reagerer.

Og på skravle er det litt for mange strikkeoppskrifter til at det er noe å kverulere om.

Vel, vel, får ta med det råtne humøret til køys og krangle med gubben om hvem som skal stå opp med Snuppa i natt.

Natta!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...