Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei trenger tips mot kvalme... Har prøvd ingfær og reisesjuke bånd men det hjalp ikkje...... Noen som har andre tips? Er ingen system i kvalmen min......er kvalm og uggen i magen 24 timer i døgnet og kaster opp alt ettersom.... Er desperat no så håper virkelig på hjelp som kan fungere :-)
RaPe Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 klarer du å spise? svangerskapskvalme er den eneste kvalmen der mat kan gjøre deg bedre! På meg hjalp det med mat, lite og ofte! tørre knekkebrød (uten pålegg) på det verste, eplebiter, popcorn, ris... Men nr 1 spiste jeg salte kjeks, grønne epler og blanda farris + eplejus.
lillesnupp Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Spis litt.. hele tiden.. ikke for mye.. for magen jobber mye saktere nå enn før.. frukt og friske ting synes jeg hjelper.. farris + eplejuice blandet 50/50 er godt.. og gir deg både sukker og salter.. Ellers har jeg prøvd akupunktur med ganske god effekt! men noen trenger noen behandlinger så ikke gi opp etter bare en gang.. jeg trengte 3 før jeg merket effekt.. Forresten hjalp ikke reisesykebånd på meg.. heller ikke ingefær.. Vil ellers anbefale deg å stresse ned, jeg blir verre hvis jeg er sliten.. sover masse.. og passer på å gå tur hver dag for å holde magen i gang..
Fruen i huset Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Sjekk ut debattforumet "svangerskapskvalme"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå