Gå til innhold

Soveplass til baby..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprinkelsenga til babyen skal bli stående på rommet hennes, for jeg har lyst til å la henne ligge der alene så tidlig som mulig. Det skal sies at rommet hennes er så nære vårt at det blir omtrent som å sove på samme rom...

Men de første dagene vil jeg nok ha vesla så nære som mulig, ellers kommer jeg nok til å stå opp hvert 5min for å sjekke at hun puster :)

 

Det jeg lurer på er om jeg kan la henne sove i bag-delen til vogna ved siden av senga vår de første dagene? Eller er ikke det en god nok soveplass...?

Har Emmaljunga edge duo og den bag'en er jo stor og god, i tillegg til at den har den gynge-vugge funksjonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror babyen din vil stooorkose seg i vognbagen! Lunt og intimt, akkurat slik hun er vant til det og liker det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...