Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Sprinkelsenga til babyen skal bli stående på rommet hennes, for jeg har lyst til å la henne ligge der alene så tidlig som mulig. Det skal sies at rommet hennes er så nære vårt at det blir omtrent som å sove på samme rom... Men de første dagene vil jeg nok ha vesla så nære som mulig, ellers kommer jeg nok til å stå opp hvert 5min for å sjekke at hun puster Det jeg lurer på er om jeg kan la henne sove i bag-delen til vogna ved siden av senga vår de første dagene? Eller er ikke det en god nok soveplass...? Har Emmaljunga edge duo og den bag'en er jo stor og god, i tillegg til at den har den gynge-vugge funksjonen...
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror babyen din vil stooorkose seg i vognbagen! Lunt og intimt, akkurat slik hun er vant til det og liker det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå