Gullet vårt Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Vi skal kjøpe nytt sete og er så usikre så usikre på hvilket som kan passe best! Vi har to biler og kommer til å flytte setet men ikke mer enn 1-2 ganger i uken ca. Gutten er også noe lang, så jeg vet at B har det lengste setet. Er Combien helt umulig å flytte? Hun i butikken sa det var upraktisk, men vi skal alltid greie det om det ikke er ALT for mye tiltak..Det må bli et belte-sete vi kjøper. Noen erfaringer!? Vi skal på langtur i morgen og hadde vart flott å få nytt sete til da! Takk for svar!!
Forskeren Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Be safe helt klart!! Vi har begge, det er mye stødigere. Britax two way elite er "bestefarsete" og det sa de i butikken også. Altså et som bare brukes av og til og passer unger over lengre vekt (og alders) spenn. Å ja, leste hele innlegget først nå, dere skal flytte det, det er greiere med Britax ja, vi flytter aldri be safe setet, det står fast i bilen vår. Enig i at det er litt krøkkete å flytte, hadde ikke orket det en gang pr. uke, nei... Men dere får kanksje teknikken på det etterhvert.
Gullet vårt Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Takk for det! Kanskje jeg rett og slett må få mannen til å kjøre bilen min når vi skal noe felles, muligens det kan få meg fortere til en ny bil..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hei! Vi har et ett år gamelt Britax Two Way Elite sete som vi skal selge. Grunnen til at vi selger det er fordi vi skal selge vår nr.2 bil og bare ha èn bil. Har seter i begge bilene nå og må derfor selge det ene. Setet er minimalt brukt, siden bilen bare brukes en sjelden gang (vi bor sentralt!), og setet ser dermed helt nytt ut. Ikke vært i kollisjon el.l. Selger det for halv pris av nypris, så dere vil få mye sete for pengene. Vet ikke hva det koster i butikken nå, men det kostet 2700,- i fjor. Halv pris blir dermed 1350,- Du kan sende mail til [email protected] hvis du er interessert. Hvis ikke vil setet etterhvert havne på Finn.no Hilsen Tone
Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Vi har besafe combi, veldig fornøyd med det. Det sitter DØNN! Men tror det er litt tungvint å flytte fra bil til bil..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg var i tvil og kjøpte like greit begge to..he he..begge er veldig bra synes jeg, .men britax er VELDIG mye lettere å flytte fra bil til bil.. Be safe tar jo en evighet..så d står fast i den bilen som blir brukt mest..mens d andre flytter jeg fra bil til bil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå