Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Den der tror jeg du sliter med å finne et annet svar enn "nei" på, gitt....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Har faktisk hørt om det. Men da mener jeg at urinprøvene er negative, men det slår ut på blodprøver hos legen.. H.i
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 HI: Det kans kanskje være tilfelle med forskjell på blodprøve og hjemmetest hos de som har litt sen HCG-produksjon og sånn sett får senere utslag. Men jeg tviler sterkt på at man kan være gravid og aldri - selv ikke etter flere uker - få utslag på test. Det må i såfall være hos noen med helt spesielle fysiske disposisjoner. Har aldri hørt om det
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Var ei som skrev her for bare få dager siden. Hun hadde tatt mange tester, 7 stk, for hun bare følte seg gravid. Alle negativ. Så dro hun til legen, der viste det seg at hun var 9 uker på vei. Så mulig er det!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 9 uker er jo ikke langt på vei og HI srev "Noen som aldri testet positiv" Og det er ikke mulig.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ei venninne av ei venninne til meg testa aldri positivt! Hun hadde tatt flere tester hjemme som var negative, dro til legen, negativt der og! Hun krangla lenge og vel fordi hun sa at jeg ER gravid!! Til slutt var legen så lei av henne at hun ble henvist til UL og der viste det en unge som var nesten 4 mnd på vei!! Så det ER mulig, men forferdelig skjelden!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Når jeg skrev aldri positivt, mente jeg jo at man ikke tester positivt på g.tester, men funnet ut på blodprøve eller UL at man er gravid. Derfor jeg spør her på 2 trimester, siden man da gjerne har funnet ut at man er gravid likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå