dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Gikk greit det.Fikk ut 11 egg:-) Men fy feite så vondt det var etterpå.....off. Nå er det bare som menssmerter liksom. Mene er fornøyd med 11 da!!
Bethenc Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 hei... da er du et steg nærmere i allefall da Uff *stryker deg over håret og legger puten godt til for deg* ta vare på deg selv nå! Hvordan gikk forløpet fra du kom inn dit til du dro??? andre som venter i spenning på sin tur... God bedring !
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Ble så glad da jeg fikk melding av deg at du fikk ut 11 egg! Det er kjempebra!!! Nå skal jeg krysse fingrene mine for eggene :-) Klem :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 Skiftet til en flott sykehusskjorte(....), la meg i sengen og etter en stund kom en sykepleier og satt veneflon.litt etter ble jeg trillet inn på uttaksrommet,hoppet over i stolen og fikk morfin i veneflonen(digg:-) ble jo helt fjern,,,hehe. Tok vel ca 10 min å få ut eggene og så var det tilbake i sengen(ikke fult så lett som å oppe ut av den...) og inn på det første rommet igjen.Man kan dra når man føler seg bra,får smertestillende hvis du trenger det.
Julie73 Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Hei Dollypopp. Så fint at du hadde så mange som 11 egg :-) det blir spennende. Da er det bare å krysse fingrene og håpe :-) legg deg godt til rett, kos deg og slapp av. God bedring og lykke til :-)
Annelibe Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Wow, 11 egg :-) Det var jo gode nyheter dollypop. Hold oss oppdatert angående morgendagen. Og ikke minst lykke til :-) Klem.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 11 egg er bra :-) Da kanskje dere får noen på frys også da, det hadde vært deilig. Blir spennende å se i morgen hvor mange som har befruktet seg da :-)
Eggkoker'n Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Lykke til i morgen da - Måtte du få mange befruktede egg !
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 Takk,takk alle sammen:-) skal gi beskjed i morgen!!
togutter-08og10 Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 11 egg høres bra ut. Håper du får mange befruktede egg. Lykke til.
rosered Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 11 egg hørtes veldig bra ut:) Ikke det at jeg har peiling... Krysser fingrene for deg på fredag, og samtidig lykke til på eksamen i morra:) (Hører jo ikke til her inne, men må jo følge med på deg:))
Abelone76 Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Lykke til!!!! Jeg skal igang med sprøyter imorgen, så kommer forhåpentligvis snart etter:-))
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Hei dollypopp:-) så bar at de fikk ut 11 egg, og håper du får noen på frys:-) kjempe spennende dag i morgen, med eksamen og få vite hvorda det har gått med eggene:-) jeg går bare å venter på mensen jeg da......så jeg kan ringe inn..... så jeg kan komme etter i januar eller februar:-) Lykke til;-)
*mary had a little lamb Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 Oj, 11 egg var jo ikke så verst - krysser fingrene for at de blir befruktet og deler seg slik de skal. Gruer meg til uttak kjenner jeg.... Hvor mange dager gikk du på sprøyten? Lykke til i morgen, Klem
Mrs. icsi og småen Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 11 egg høres flott ut Dollypop! Håper du får en positiv telefon om mange befruktede egg i morgen og at de setter inn gullegget på fredag! Krysser fingrene for deg! Lykke til, og lykke til på eksamen! klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. november 2007 Jeg gikk 11 dager på Gonal. 112,5 ie de 4 første dagene,så økte jeg til 150. Tusen takk!! Håper magen er bedre i morgen,hvis ikke blir det en kort eksamen... Gru-gleder meg til å ringe Riksen i morgen,blir skikkelig spennende. Tipper på 5-6 befruktede egg jeg.Da får jeg noen på frys også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå