Gå til innhold

Da har jeg vært til mitt første uttak også.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei...

da er du et steg nærmere i allefall da :)

Uff *stryker deg over håret og legger puten godt til for deg* ta vare på deg selv nå!

Hvordan gikk forløpet fra du kom inn dit til du dro??? andre som venter i spenning på sin tur... :)

God bedring !

Skiftet til en flott sykehusskjorte(....), la meg i sengen og etter en stund kom en sykepleier og satt veneflon.litt etter ble jeg trillet inn på uttaksrommet,hoppet over i stolen og fikk morfin i veneflonen(digg:-)

ble jo helt fjern,,,hehe.

Tok vel ca 10 min å få ut eggene og så var det tilbake i sengen(ikke fult så lett som å oppe ut av den...) og inn på det første rommet igjen.Man kan dra når man føler seg bra,får smertestillende hvis du trenger det.

Annonse

Hei dollypopp:-)

så bar at de fikk ut 11 egg, og håper du får noen på frys:-) kjempe spennende dag i morgen, med eksamen og få vite hvorda det har gått med eggene:-)

jeg går bare å venter på mensen jeg da......så jeg kan ringe inn..... så jeg kan komme etter i januar eller februar:-)

Lykke til;-)

Annonse

Oj, 11 egg var jo ikke så verst - krysser fingrene for at de blir befruktet og deler seg slik de skal. Gruer meg til uttak kjenner jeg.... Hvor mange dager gikk du på sprøyten?

Lykke til i morgen,

Klem

11 egg høres flott ut Dollypop!

Håper du får en positiv telefon om mange befruktede egg i morgen og at de setter inn gullegget på fredag!

Krysser fingrene for deg!

Lykke til, og lykke til på eksamen!

klem

Jeg gikk 11 dager på Gonal.

112,5 ie de 4 første dagene,så økte jeg til 150.

Tusen takk!!

Håper magen er bedre i morgen,hvis ikke blir det en kort eksamen...

Gru-gleder meg til å ringe Riksen i morgen,blir skikkelig spennende.

Tipper på 5-6 befruktede egg jeg.Da får jeg noen på frys også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...