honey,5pp Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Vet ikke om den er billigst eller best,men jeg bestiller fra www.billige-tester.no
Jippppi Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Har du fått sterke utslag på billige-tester produktene? Jeg har også kjøpt tester der, men har aldri slått ordentlig ut, gyn min sier at mineverdier og sykluser er helt normale. Kan ikke konkludere noe, men jeg stoler ikke helt på om disse slår ordentlig ut.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg vet ikke hvem som er best, men jeg har begynt å bestille fra lavpristester.com. De er litt billigere enn billigtestene, også har de lavere sensivitet, så de vil slå ut tidligere hvis man er gravid:)
Amonym i dag Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Tror jeg kommer til å kjøpe derfra jeg også, det blir litt dyrt å velge Clearblue hvis man er som meg og begynner å teste omtrent dagen etter samleie, hihi...
Tuttelure Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 de testene fra billigetester slår aldri ordentlig ut. syns det er litt snodig. tydeligvis flere som har samme problemet. skeptisk til de testene, i hvertfall el-testene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå