Gå til innhold

Krangla med sambo i går kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han brukte faen (unnskyld) meg episoder fra fødselen imot meg..

Noe jeg ikke hadde visst før og godt kunne slippe å vite.. (at det hadde kommet avføring under fødselen...)

Er utrolig nedverdigende å få vite det under en krangel.. Har egentlig hatt lyst på flere barn ganske kjapt, men tror jeg ombestemmer meg..

Syntes fødselen gikk veldig greit med ham der, jeg stolte på ham og var ferdig med det.. Men vil jo ikke ha ham med flere ganger dersom han skal bruke ting fra fødselene mot meg, og jeg vil ikke føde alene eller med venninner eller mor tilstede...

Er kjempeskuffa og såra av det der, og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere...

Vil være anonym nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende han føler seg litt maktesløs oppi alt sammen.. er jo en omveltning for ah nå bli pappa også.. men såklart, dårlig av han å bruke det mot deg.. det er vondt å føde og man blir sårbar, så skjønner at du føler deg såret.. man blotter seg jo helt under en fødsel.. viser seg g\fra sider man ikke visste selv at man hadde, så den personen som er med på det, bør ikke si sånne ting.. men han mente det sikkert ikke sånn:)

Skrevet

Det der var skikkelig dårlig gjort av han.. jeg hadde også vert skuffa.. Jeg synes du skal fortelle han akkurat sånn du føler. Dette må du ikke akseptere.. LYKKE TIL!!

Skrevet

Det skjer jo med alle da. Hadde sambo sagt noe slikt om meg så måtte jeg nok bare ledd. Var liksom det det mest fantasifulle han kom på å si? Snakk om å være barnslig.

Skrevet

Tror nok jeg kommer til å ta det opp med ham i kveld.. Men ærlig talt, det er 7mnd siden fødselen nå, han burde vel helst være litt ferdig med det han også..

Jeg sitter nå igjen med følelsen om at han husker VELDIG godt akkurat den delen, og det er ikke akkurat så veldig godt for selvbildet mitt... Nå kommer vel jeg også til å tenke på det konstant...

Skrevet

Jeg skjønner at det er veldig nedverdigene. Hadde blitt utrolig skuffa selv! Men hvorfor i all veden må han bruke slike ting mot deg. Går jo an diskutere/'krangle' på en saklig måte uten å måtte dra opp slike ting.

Fortell han at du ikke har lyst til å ha han med på evt neste fødsel hvis han skal oppføre seg som en unge selv. Si at du vil ha en voksen og stødig person til stedet, og så lenge han skal dra frem slike ting i ettertid så er han langt i fra det.

Skrevet

Ja det har du all grunn til, han må jo være passe umoden da som kan komme med en kommentar om dette, han kunne jo prøve å føde selv...........det menn burde forstå er at man er veldig sårbar rundt dette med graviditet og fødsel og vi har nok en elefant hukommelse og husker alt som blir sagt, kanksje ikke så lurt av han å komme med slike kommentarer hvis han ønsker seg sex fremover med ei som er glad i kroppen sin og hva den faktisk har fått til.

Tror jeg hadde sagt et par ting til han hvis han har noe ønske om flere barn.......argh ble litt sint på dine vegne jeg nå!!!!!

Skrevet

Det var jo ganske så idiotisk sakt av han.. men som noen over her sa, hadde han virkelig ikke no bedre å si?? Men de fleste bæsjer jo under fødsel. Det fikk jeg med meg før jeg fødte heldigvis, og presterte midt i en rie og si "Unnskyld hvis jeg bæsjer altså, men dere har sikkert sett det meste før". Bedre føre var tenkte jeg da:-P haha... men så har jo gutter det for seg at vi jenter ikke bæsjer da! Stakars, de skulle bare visst! neeeeeeeeida:-D Le av det du, han kunne brukt verre ting imot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...