Gå til innhold

Vil noen spå meg litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt spådd litt forskjellig her inne. En mente jeg ikke ville få flere barn, men 3 andre mente jeg ville bli gravid snart. Er det noen som ser noe på meg? Kjønn spiller ingen rolle. Kanskje noen kan se hvor mange barn jeg vil få totalt? Har endelig fått min mann med meg på å få flere så det hadde vært kjekt å hørt hva dere sier. tusen tusen takk

090272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har lyst å prøve seg på meg? Kan dere se hvor mange jeg får totalt? 4 av dere har sett graviditet, men Wicca så ingen flere barn på meg...Noen som vet? tar det med godt hmør uansett

Skrevet

Hei du

Ser totalt 4 barn på deg..ser en gutt på deg..han kommer rundt slutten av neste år eller starten av 2009.

Skrevet

Huff, dette var ikke bra siden jeg har 4 barn nå og vi har lyst på 5 mann. Hva betyr det?

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til. Klart du har mulighet til å få 5 barn. De svarene du får her er ingen fasitsvar.

Skrevet

Tusen takk skal du ha Mathilde. ble litt bekymret der en stund. ser du noe spesielt for meg? ser du noe utdannelse fremover? (har så lyst å begynne på ny utdannelse)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...