Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg fyller 30 år og må ønske meg noe fra mann og barn. Hva skal jeg ønske meg?
Rikku Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Gavekort på aromaterapi, massasje eller noe i den duren! Deilige greier! Noe litt dyrere siden du faktisk fyller rundt tall: En liten helg(2 dager) på spa hotel med behandlinger inkludert (4-5000kroner maks)! Da kan du be med ei venninne om noen har mulighet råd og lyst ) Skal jeg ønske meg til neste år da jeg blir 30 ihvertfall Evt sydentur for meg og samboer med besteforeldre som barnevakt...sukk ) *drømme*
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 luxus behandling på en hudpleie. ny sykkel speilrefleks kamera pc diamantring ja masse annet også. men fra guttene er det jo kjekt med en tegning i ramme, eller noe. sånn hjertebarna smykke kanskje.
sweet dreams Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 tur til paris til våren så har dere litt tid til å planlegge å ordne barnevakt å slikt. det hadde vært deilig sant vell
SassyMom Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hva med en Tivoli radio til å ha på kjøkkenet/badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå