Gå til innhold

Hva er den fineste gaven du har fått?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordlandsbunaden som jeg fikk av mannen min. :o)

Skrevet

Smykke jeg fikk av ei venninne. Vanlig jøggel er det men har noe med "settingen" å gjøre..... :)))

Skrevet

Fikk en dyr mobiltlf av min daværende kjæreste da jeg var 18 år. Ble så glad at jeg begynte å grine! Mamma og pappa grein og;) Han gikk med avisen og man vet jo at det ikke er den best betalte jobber, snill ja?!

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Førerkort!

Fikk det av mor og far når jeg var 19år:-)

Skrevet

Da mannen min var bortreist på et annet kontinent, men sendte melding på dagen min der det sto "gaven ligger i nattbordsskuffa mi, ringer deg senere". I skuffa lå et nydelig diamantsmykke. Det kuleste likevel var at han ringte (midt på natta hans tid) etter å ha satt på vekkeklokka der han var, bare for å gratulere meg før jeg gikk på jobb. Snufs. Må lage noe godt til ham i dag,- bare tanken gjør meg fortsatt glad.

Skrevet

Fått veldig mange fine gaver, men en som er på toppen er en nyyydelig diamantring som jeg fikk av mamma og pappa da jeg var ferdig med lærerskolen (kombinert med 25-årsdag). Hadde siklet lenge på den, og mamma hadde fått med seg dette! =) Fikk et matchende diamantsmykke av svigers i samme anledning, uten at de visste om hverandres gaver! =)

Skrevet

Det fineste jeg har fått er ett tove eple jeg fikk av mitt søskenbarn for kjempe mange år siden. Faktisk den eneste gaven uten om ett smykke fra min mann ifjor som jeg har blitt kjempe, kjempe glad for. Og husker veldig godt.

Skrevet

Den beste og fineste gaven jeg har fått noengang, som ingenting kan overgå....Er det nydelige barnet jeg fikk av mannen min...For en herlig gave!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Perle øredobber som jeg fikk av mannen min=) Har de på meg hver dag! Og den nydelige bebien vi har sammen da seff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...