;o). Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Skjønner at du bl.a. sliter litt med dårlig hukommelse og også har fått flere råd om å kontakte fastlegen, for å begynne å nøste i problemene rundt sønnen din. Derfor bare en liten påminnelse; har du ringt fastlegen nå? Gjør det! Veit selv hvor lett det kan være å utsette ubehagelige ting, men det kan være en STOR hjelp å bare få begynt! Så begynner ballen å rulle. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå