Gå til innhold

amming!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer jenta mi på 2 mnd, og det går forsåvidt greit, men hun har begynt å stresse en del med puppen ut på ettermiddagen. hun vil nesten ikke ha den, og vil hun det drikker hun minimalt!!og hun er jo sulten merker jeg.. da når kvelden kommer spiser hun litt, men langt i fra mye.. bare hyler og er nesten ikke til å få kontakt med... virker som hun er veldig overtrøtt også for etter den grine perioden slokner hun. vet ikke om kanskje ikke jeg har like mye melk, eller næring i den jeg har. prøvd å pumpe opp produksjonen men funker dårlig.. har også prøvd å gi på plaske, både mm og mme.. men drikker maks 100 ml.. ikke allverdens:( alt gikk jo så greit i beg, men nå har hun begynt å tulle.. noen med samme opplevelser og hva vill dere gjort? ikke noe gøy å amme når hun ikke liker seg ved puppen:(

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi er også 2 mnd., og har til tider hatt "puppenekt" på ettermiddagene og kveldene. Trodde først at hun ikke var sulten, men hun viste likevel tegn til at hun ville ha pupp selv om hun vridde seg unna og grein. Prøvde å legge meg med henne på soverommet med avslått lys og lukket dør. Da klarte hun å roe seg ned slik at hun drakk skikkelig og ble mett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...