Gå til innhold

Alle som har TFK jogster twist!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte dere den?

Hva koster den i butikk?

Har sett på babyjungle.nl.....der har de sånn fotpose til å sikkert ha i sportsdelen. Kjøpte dere den når dere bestillte fra den nettsiden?

Hva bestillte du egentlig fra den siden?

Og hvilken farge på vogna kjøpte dere?

Hva er det beste med vogna?

Og hva er det værste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

kjøpte på babyjungle. Sportsvogna koster 5999 i butikk i Norge, UTEN bag.

Kjøpte det sorte regntrekket og fotposen i samme slengen.

Kjøpte svart vogn.

Var veldig fornøyd med den, Lucas sov godt og sportsvogna er stor innvendig, god plass til ungen. Likte lommene, glidelåsløsningene til myggnett, regntrekk og reguleringen i ryggen. Regulerbart fotbrett og svingbart forhjul og håndbremsen

Likte ikke...hmm... at det ikke er en søskenvogn, hehe. Måtte selge den da babyen kom, for da kjøpte vi søskenvogn istedet.

Kalejsne ser kanskje litt rar ut, men det er jo en smakssak.

Skrevet

dytter i dag og:)

Skrevet

kjøpte også med fot trekk og pose i fleece fordi den er ikke såå varm som skinnposen=)

Er super fornøyd,digger hele vogna og har ikke funne noe negativt enda..har hatt den i 3mnd!

kjøpte oransj=))

Skrevet

det negative med vogna er at den ikke et vendbar og at handlekurven er vanskelig å nå med sportsdelen på.

Ellers er det ei super vogn=)

Skrevet

Jeg bestilte fra babyjungle (super service!!!)

Sportsvogn, regntrekk, stormtrekk, pumpe, frakt, moms og tollgebyr kom på akkurat 4000,- (Tilsvarende pris i butikk nærmere 7000 for samme "pakke")

Bestilte fra babyjungle.nl i april, var 5 ukers ventetid som jeg fikk opplyst ved bestilling, beløpet ble trekt fra kontoen min samme uke som vogna ble sendt (en uke tidligere enn de først sa:-)

Jeg kjøpte svart vogn

Både jeg og poden elsker vogna! Han var 20mnd når vi kjøpte den (han er stor for alderen, derfor falt valget på nettopp denne vogna), og kunne ikke fordra vogna vi hadde (brio kombi), trivdes aldri i den vogna og hver trilletur var et mareritt fra han var 2mnd gammel. Etter vi fikk tfk vogna i hus ber han om å få sitte i vogna:-). Glidelåser for å regulere ryggen, ta av på myggnett, regntrekk/stormtrekk. God plass både i bredde og lengde, lun og god kalesje...SUPER:-D

Har hatt vogna i 6mnd nå og enda ikke funnet noe negativt. Ser noen nevner at det er vanskelig å nå handlekurven...det er ikke noe problem dersom man "går inn" fra siden, under fotbøylen:-)

Skrevet

Og jeg er hjertens enig med amarula i alt.

Min er sort.

Anbefaler å kjøpe med stormtrekk til sportsdelen, det er vindtett og dekker hele åpningen foran og har vinduer barnet kan titte ut av

(glides på kalesjen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...