Gå til innhold

Noen som har hatt problemer med tarmene under graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tredje graviditet som snart er ferdig nå. Har innimellom SYKT vondt i mage/rygg på venstre side... Kommer plutselig, men går over etter en stund når jeg har fått vært på do..... Er hinsides vondt...=(

Begynt med lactulose, og det har hjulpet veldig. Legen mener det er fordi tarmene mine er i klem...

Har aldri kjent det tidligere... Og er nå drit nervøs for at det er noe annet og ikke graviditeten.....

Noen som har hatt problemer i svangerskapet, men som ble kvitt de når ungen kom ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Tar lactulose morgen og kveld, hvis ikke får jeg forstoppelse, sinnsyyyyyykt vondt med kramper og det hele, og det går over når jeg har fått vært på do et par ganger...

Tror ikke det er noe å bekymre seg over, jeg hadde det sånn i første graviditet også.

Skrevet

Takk! Blir litt vel bekymret når det er så vondt... Er helt avhengig av lactulose for å holde ut... Synes det er litt skummelt fordi jeg ikke har hatt noe liknende i de forrige svangerskapene... Men "godt" å høre at det er flere som har erfart det og at det har gått over!!

(Selvom jeg ikke unner noen det altså)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...