MuttaღMartiniusღ Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Veit det er tidlig, men jeg trenger penger.. NÅÅÅÅ!!!! Er skikkelig fattiglus nå.. snufs.. vil ha vil ha:)
* 5 om dagen * Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 yes, men det var pga meldekort, ikke fått inn noen andre...tror nesten ikke de kommer før helgen...hva venter du på?
MuttaღMartiniusღ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Venter på permisjonspengene som kommer rundt den 21-24... Åååh, jeg har jo ikke brød en gang... også har vi kjøpt hus, derfor så fattig... faen
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Ingen permisjonspenger her. Du må nok pante flasker eller kanskje lure noe ut av sparebørsen.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 hehe, panta flasker i helga.. hehe:D Sparebørsen tok jeg for to uker siden. satte det inn påsparekonto. Vil ikke bruke noe av det. men akkurat nå trenger jeg det.. men den er sperra. snufs... mutta dum;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå