Gå til innhold

Skuffa, fotmassasje hjalp ikke på:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 2 dager til termin og sambo masserte et spesielt punkt under føttene mine i går for å få i gang dette her...funka desverre veldig dårlig*sukk*

Såå..jeg sitter her enda, venter på rier og at jeg skal oppleve smerte jeg ikke kan forstille meg, utrolig at man faktisk venter på det uten å bli grinete:P

Lille søte baby nå er det på tide!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he..prøv sex med fotmasasje..he he en ny vri??

Huff ja det er kjedelig de siste dagene..

Hvordan har det hvert med deg foresten..hadde babyen din snudd seg?lå den ikke i sete?når snudde den seg i såfall?

Masse lykke til i dagene som kommer;-)

Skrevet

jeg fikk mye kynnere av den fotmassasjen jeg! Og jordmoren min ga meg modningsakupunktur på tirsdag. Var på St.Olav i dag for ny ul og samtale (pga seteleie) og jeg har 1 cm åpning og hun røsket litt ekstra....og det murrer og murrer......

så her krysser vi fingrene - kanskje bebis kommer i helgen?????

Skrevet

sex er siste utvei....prøvde for en liten stund siden og det funka ikke særlig med bekkenløsning og det hele:P

Babyn ligger riktig vei, det er 2 muligheter: jm kjente feil og baby lå riktig vei hele tiden eller baby snudde seg før jeg dro til sykehuset...fordi når jeg dro ditt så var baby riktig vei og hodet ganske langt nede også:)

Takk, det kan jeg trenge! hehe begynner å bli rimlig irritert på famile som ringer flere ganger om dagen og lurer på om noe har skjedd...jeg VENTER jeg og:P

Skrevet

ohh du har jaffal litt åpning da....ingenting her*sukk* skal til JM igjen på tirsdag selv om jeg håper at jeg ikke får dratt!!!

Da skal hun sjekke åpning og eventuelt henvise meg til sykehus, er litt nervøs for å gå over tiden......

Ble glad når hun sa at man kan bli moden på en ettermiddag, men vi sjekket ikke hvor moden jeg var i går fordi jeg ble sjekket for 1 uke siden...INGENTING:(

BABY BABY KOM UUUUUUT!!!!

Skrevet

nyere forskning tilsier at sex ikke hjelper da.... vet ikke hvem man skal tro på? Ihvertfall ikke no særlig digg med bekkenløsning....

Og ja - familien min sender sms'er hele tiden........og blir superstresa om jeg ikke svarer tvert. Makan til MAS! Mamma og søstrene mine har bedt meg gi bekjed når vi drar på sykehuset, og det er jo greit. Men da kan de jo iallefall droppe alle de sms'ene først. Men jeg skjønner jo det er godt ment da, men det er som du sier *blomster og bier* - Vi VENTER vi og!!!

Skrevet

ja jeg setter jo pris på at de bryr seg=) Men jeg har sagt ifra om at jeg ringer med eeen gang det skjer noe og vi er på vei til sykehuset, da nytter det ikke om de ringer morgen og kveld og spør om noe skjer!hehe

*sukk*

Sånn er det når man er først ute med baby;) hehe

Skrevet

hehehe - men her er det barnebarn nr 5 som kommer. Riktignok min første men.... så det er vel bare sånn det skal være!? De blir stressa uansett! Og så føler de veldig på at de bor så langt unna (jeg tr.heim og de fr.stad) og at jeg skal føde i seteleie. Tror ikke de helt skjønner at det er ganske krevende å skulle berolige dem hele tiden. For det er ikke bare bare når man er hormonell og noen dager er supre og andre dager sitter man nærmest og griner bare noen spør åssen en har det. Så utrolig godt det skal bli når det hele er overstått :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...