lullen snart 4trollunger :) Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Håper på mange svar.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Er du intreressert i å kjøpe brukt kan du jo gå inn på finn.no Der kan du jo sette søkekriterier. Kjøpte stellebord der selv ) Ellers har du vel noe på www.rudo.no, (tror det er web-adressen) Du finner sikkert også noe på www.babyshop.no
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Kjempe. tusen takk
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 dytter denne opp
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Skeidar selger stellekommode i serien "Roomate". Kjempe fin kommode, som jeg har forelsket meg heeelt i. Det er en hvit kommode i utgangspunket, men man setter på en del på toppen slik at det blir stellekommode. Tror vi betalte 2250 for kommoden + 450 for stelleborddelen. Jeg vil ikke ha badebalje i stellekommoden min ettersom den skal stå på barnerommet, men dersom du ønsker det, så er vel ikke denne helt det du ser etter Du finner iallefall bilde av det på www.skeidar.no
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Dytter i tillefelle du ikke har lest svaret mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå