Can I keep you... Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei Jeg sitter her ca 4 dager før forventet TR. Jeg bruker p-piller, og vet de kan lage litt krøll innemellom. Har opplevd graviditetslignende symptomer en gang før. Men ikke slik som nå. Det er 6 år siden jeg fødte sist, så det er nesten som å starte på nytt. Men til syptomene jeg nå har da. Jeg har smerter nederst i magen, ganske lik kraftige menssmerter. Jeg er småkvalm, det stikker i livmoren og livmorappen min sitter høyt opp og er ganske bløt. Sjekket en side som het pernille.info Der sto det at tidlig i svangerskapet kunne den være hard inni med et bløtt lag utenpå... Har fri fra jobb i dag og sitter hjemme uten bil. Får ikke kjørt og handlet en test. Uansett ville den vel vært negativ så mange dager før. Jeg tenkte ikke på en mulig graviditet før i dag tidlig. Har hatt disse symptomene hvertfall det meste av siste uken. Kan det være mulig at jeg er gravid? Herre gud! Vil jo gjerne ha fler, men hva sier mannen min tro?
Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 så spennende =) Det kan faktisk slå ut på noen allerede fire dager før men det beste er å vente til IKM dagen da det som regel gir et bedre resultat... Et spm bare.. sikkert veldig dumt men jeg lurer nå da... hvordan vet du hvor "høyt" livmortappen er og hva skal den være hvis man skulle være gravid?
Can I keep you... Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Vet ikke så mye om det egentlig... Leste litt om det inne på www.pernille.info Det sto endel der egentlig. Ja det er litt spennende, men jeg føler meg som en fjortis. Sitter og leser i smug på disse sidene. Vil ikke at mannen min skal finne ut av det ennå i såfall. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid heller :-) Men jeg må si at tanken på et barn til har vært veldig tiltalende i dag. Skal på julebord med jobben til lørdagen. Venter TR til søndagen. Trur jeg må teste før jeg skal på julebord. Tør ikke ta noen sjangse. Men det virker jo litt rart for de andre hvis jeg ikke tar et glass vin engang. Vurderte å ta alkoholfri vin på en vanlig vinflaske. Kjære vene så mye rart man tenker på :-) he he
Happy-Mama:) Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 ehm... her er ei som leter etter tegn på graviditet da;) så da lurer jeg på; hvordan kjenner du at livmortappen er bløt og sitter langt oppe? og er det et sikkert tegn på graviditet? Håper det er greit at jeg spør...
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Ok takk for svar =) skal nå inn og sondere litt der =) hehe så morsomt =) Tror du mannen din vil reagere negativt på det eller er det mest det et dere ikke har snakka så mye om det og du er litt usikker på hva han egentlig tenker om en til? Krysser ihvertfall fingrene for deg, du virker jo litt håpefull =)
Can I keep you... Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 TR kom og jeg var ikke gravid... :-( Må innrømme at jeg ble skuffa. Tror jeg skal kutte ut p-piller en stund. Har snakket med mannen min om å få et barn til. Han er ikke sikker på hva han føler sier han. Men han har ikke sakt nei. Jeg har sakt til han at jeg kommer til å gå uten en stund. Vi får se hva som skjer. Han syntes det var greit at han tok ansvar for prevensjon en stund. Får se hvor lenge han gidder være forsiktig. He he :-)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 uff så kjedelig.... MEN spennende tider framover da =) HAn er nok som mannfolk flest.. bruker prevensjon litt i begynnelsen men så gidder han ikke.. hehe mere opptatt av det som skjer under dyna =) tjihi
lana<3 Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Drit kult!!! det var akkurat slik jeg var naar jeg sluttet paa p-pillene, naa faar du ta ansvar for prevensjon sa jeg til gubben....ha ha gikk tre mnd saa var det ikke mye ansvar igjen i mannen...saa da var det bare kjore paa og naa er tilogmed han like gira paa baby som meg..hvem skulle tro det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå