Gå til innhold

Det var jo det jeg sa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen saklige debatter her. Nå prøvde jeg nå til og med å få til en debatt, men neida det er håpløst.

 

Ingen som klarer å delta i diskusjonen på en normal og saklig måte. Ingen som kommer med meningene sine en gang. Dere bare bombaderer meg med pisspreik.

 

Og bare for å ha sagt det, så satte jeg det hele på spissen, i håp om å få øitt liv her. Men det er jo helt umulig.

 

Dette som kunne blitt det kjekkeste og mest interressante forumet, er og blir det teiteste. Bare tull og fjas.

 

Tror de burde lagd et eget forum for menn. Da hadde det blitt mer interressant, og ikke bare svada.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ssss.... tulling!

Jeg prøvde jo!

Skrevet

Ingen menn sier tull og fjas!!!!!!!!!!!!!!!

 

Heeeeeeeelt bak mål.

Skrevet

Med dine uinterressante innspill er det vel litt for mye forlangt å få igang en saklig debatt!?

Skrevet

Siden du er et nytt nick så har jeg et tips til deg som gjerne setter fres i mange.

Fortell hva du mener om vaksiner og hvorfor. Hvorfor er du for eller i mot? Klart du må ha dokumentasjon annet enn HS da....

Dette tema sprer seg ikke bare her men setter som regel hele forumet i spill.

 

Skrevet

Jepp, eller en debatt om hasj røyking i lag med avleggerne!

Skrevet

Der var det livligt Belmina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I februar.....i fjor

Skrevet

Du syns kanskje selv at du er saklig da, når det eneste du prøver å få en debatt rundt er kjønnsforskjeller?

 

Det har ikke slått deg da, at vi kvinner er for kloke til til å bite på slike krangler. Kom med noe som det går an å diskutere!

Skrevet

det er jo ikke min skyld da. det er jo alle disse intresante pappaene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

du påstod jo at et eget forum for menn ville bli bra, og så var det vist ikke det likevel.

Skrevet

Ja ja, skikkelig trøkk i deg da gitt. Mange her har diskutert seg ferdig på en del ting, men nye som deg er det bare å slenge ut , det eneste jeg hører er *sutre,sutre*

Skrevet

Er ikke sikker på at personen bak nicket er ny her. Syns det lukter mannsjåvinist lang vei og tankene mine går først og fremst til Dr.Yppert.

Skrevet

Eh....er litt usikker på det, tror yppert ville blitt fornærmet over å være en som ikke klarer å svare for seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...