Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 er det fler som føler det slik? jeg går på do, setter meg ned og tisser det som skal tisses, men så drypper det og drypper det og drypper!!! blir liksom aldri tomt. er det fostervann kanskje???
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hvor langt er du på vei? Jeg hadde det nemlig på lignende måte når jeg var i starten av 2.trimester. Det var livmoren som lå og presset på urinblæren, slik at det var vanskelig å tømme den skikkelig. Jeg måtte virkelig PRESSE for å få det ut! Ga meg en tanke om hvordan mannfolk med prostataproblemer har det! Hi-hi! Er ikke sikkert det er det du har problemer med, men..... Hvis du har mistanke om at det kan være fostervann bør du ringe lege eller jordmor.
Leirha Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg hadde det også slik i starten av 2trimester og helt opp til uke 22.. Det tok ALDRI slutt! Men nå tisser jeg helt normalt, ofte ja, men eller normalt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 jeg er i uke 24! det lukter jo tiss av trusa mi, så man skulle jo tro det var at jeg lakk litt urin da, og at det ikke er fostervann. da skulle det jo også kommet utenom do situasjon mener jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Ja, da høres det ut som om det er urin :-) Hadde det vært fostervann, så tror jeg nok at du hadde fått merke det mellom do-situasjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå