Gå til innhold

*fnis* feiere nå til dags..

Anbefalte innlegg

Skrevet

åpnet døren for den sorte mannen; heisann, jeg ser at det er datteren i huset som skal veilede meg idag. jeg; ehm..nei. feieren; hva? er du fruen i huset? jeg; ja, du kan vel si det på den måten også. feieren; innijøssunavn, frue sier du? dere blir bare yngre og yngre! eller er det kanskje jeg som er i andre enden av livet? hehe ;D da pipa var ferdig feiet; ha det bra fortryllende frue, måtte vinteren bli god for deg.......kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeemt, jeg kunne ikke annet enn å sjarmeres av den sorte mannen heller. fnis fnis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey...så han er sort fordi han er neger, eller fordi han er sort pga av at han er feier ?!?

Vi har bare hvite feiere vi, med evt litt sort skjegg vekst.......

-med andre ord så har dere en små kåt sort feier...eller....

Skrevet

han virket jo koslig da. liker når folk kan få meg til å le.

Skrevet

hehe. Så koselig. Det hadde jammen gitt meg en bedre dag av å få en sånn sjarmis på døra..

.. Nå til dags, ja. Han hørtes vel heller litt gammeldags ut spør du meg. ;o) ..men koselig.

Skrevet

vi har alltid kalt feieren for den sorte mannen. sort fordi han går i sorte klær. som regel er han litt sotete på hendene (av sot)

neger? hva er det?

vil ikke kalle han små-kåt heller, han var rett og slett bare sjarmis. fin var han også ;)

Skrevet

jepp, jeg også. har smilt for meg selv i hele dag jeg ;)

Skrevet

løvemor! så kjekt å "se" deg igjen ;)

ja, he made my day;) det var noe med måten han snakket på. fikk ikke assosiasjoner til verken tøffelhelt eller pervo. han var rett og slett bare sjarmerende.

Skrevet

Må jo stikke innom "gamle trakter" av og til. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...