Gå til innhold

Julegave.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har eg gutt som er litt over 9 mnd på julaften, å jeg ander ikke hva jeg skal kjøpe i julegave til han.

Noen som har noen gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klær hvis han trenger det?? nye leker.. når han er 9 mnd begynner kanskje noe av de minste babylekene å bli kjedelig?? hmmm, eller noe dere trenger til han..

Skrevet

8mnd her og vi skal kjøpe byggeklosser med magnet inni. Er noe nytt som har kommet. Kan også brukes som badeleker og spiller av en liten melodi. Tror det er toys som har det. Ellers så har vi kjøpt Brio sin marihøne. Den er kjekk å dra med seg når han begynner å gå. Bare vær obs på at snoren ikke går rundt halsen.

Skrevet

-Brio gåvogn

- Gåbil

-tripp-trapp stol

-akebrett

Skrevet

Takker for svar!

Klær kjøper vi når vi trenger, så d har jeg ikke lyst til å kjøpe. Eventuelt må d være dyr ulldress.

Har helst lyst til å kjøpe noe dyrt, gjerne 1000kr. Har tenkt litt på gråtass traktoren...men synes han er litt liten til den..passer kanskje bedre til 1 årsdagen i mars!?!

Skrevet

Jeg får tripp trapp stol, og har akkurat funnet ut at "han" ønsker seg babyakebrett.. Ellers ønsker "han" seg mange nye leker, ettårsleker. Min er 8mnd til jul:)

Har forresten tenkt å ønske hennes og maurits klær også, synes de er mye sprekere enn klær i vanlige babybutikker, men det er kanskje fordi vi må reise et stykke for å få tak i de klærne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...