Gå til innhold

Da blir jeg alene da... Med snart 3 barn... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et brudd på 2 mnd i sommer, men fant tilbake igjen. Ble gravid etter 1 1/2 mnd, til tross for p-pille, og vi valgte å beholde.

Nå har jeg skjønt at han har fått smaken på det gode liv, og synes kompiser og festing er mye artigere enn å ha en familie.

De siste tre ukene har han ikke kommet hjem fra jobb fra alt fra 2-5 timer etter arbeidsdagens slutt... Har spurt om han holdt på med noen andre, eller hva han egentlig gjorde etter jobb, men til ingen nytte... Ingen fornuftige svar og få...

I går ble det bare nok, og jeg satte foten ned!

Så i mai kommer nr 3. Jeg er 14 uker på vei, og... Ja... Sitter her da! Gravid, har en gutt på skolen og ei jente i barnehagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det var ingen god situasjon! Vel, du får det i alle fall bedre alene enn å ha en mann som du ikke aner hvor er, og bare det at du satte foten ned sier meg at du har bein i nesa til å klare det supert og komme styrket ut av dette!! Så får han heller angre når han plutselig innser hva han går glipp av!!

Lykke til!! *klem*

Skrevet

Høres ikke ut som noen særlig grei situasjon, men må virkelig berømme den belutningen din!!!!! Enten velger man familien eller så lar man vær.. Det er opp til enhver om man vil satse eller ikke. Ingen fortjener å bli satt igjen alene som deg. Håper han innser hva han går glipp av.

Samme hva, du kommer til å klare deg greit! Og har all rett til å si som du gjør:D

Skrevet

Det som irriterer meg mest da, er at han skal være med å lage den 3'dje, men ikke ta ansvar... Men det sier jo ganske så mye om ham da...

Men, vi skal da klare oss! Har god hjelp og støtte fra familien og venner!

Skrevet

Rart... Han sa han innså sist hva han hadde mistet. "Vet ikke hva man har før man har mistet det"...

men ser jo nå at det bare var bullshit...

Skrevet

jeg er alene med 3, blir alene med 4 i mars. 2 i barneskolen og det blir 18 mnd mellom 3 og 4. Har alle 100% da faren bor i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...