dreame Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 jeg har to gutter,og er gravid med tredje.har veldig lyst på ei jente siden det er siste mann...men tror jo ikke det skjer!!!har ikke vært på ul ennå,men vil ikke vite kjønnet er så redd for å bli skuffa hvis det er en gutt. men det viktigste er jo selvfølgelig at alt er normalt..noen andre som har noen tanker om dette?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Mitt råd da er å spørre om kjønnet på UL. Bedre å være forberedt på at det er en gutt enn å bli "skuffet" rett etter fødselen?
BlåklokkaVest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg er i samme situasjon :-) Har vært på ul,men den lille lå med navlestrengen mellom beina. I begynnelsen hadde jeg veldig lyst på jente, men nå når jeg er i uke 25, så har jeg i grunne slått meg til ro med at det er det samme hva det blir. Jo mer jeg tenkte på det, så hadde begge kjønn sine positive ting. Hvis det ble gutt, så blir det jo så koselig for de andre to guttene! De vil jo identifisere seg mer med en gutt :-) og så er det jo gutter jeg kan nå da :-) Tror nok at guttene blir like engasjert med en liten søster, men kanskje på en annen måte. En jente kan også gjøre godt for "miljøet" hos guttene :-) +++mye mer om begge kjønn :-) Jeg kom til slutt frem til så mange positive ting med både gutt og jente, at jeg ikke helt klarte å si at jeg ønsket meg det ene mer enn det andre! Så derfor: det er akkurat det samme hva det blir, og som du sier: nå er tankene mer i retning av at jeg håper barnet er friskt og velskapt :-)
dreame Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2007 jeg har fått det rådet av andre også,men tror jeg vil bli mer skuffet på ul enn etter fødsel. er ikke prosenten størst på at det er en gutt?
Phantom´ Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Har også to gutter, og var veldig klar for å få leve ut rosagenet mitt. Jeg tror det er helt naturlig for oss demer å ønske seg en jente jeg, selv om det liksom ikke er lov å si det. Har håpet på jente hver gang, men det bety0r jo ikke at jeg ikke elsker guttene mine. Var vel ekstra spennende nå med 3, og siste barnet. Siste sjanse på en måte. Men man får jo ikke barn fordi man ønsker seg det ene eller det andre, men fordi man ønsker seg enda et barn. Jeg har vært på UL og regner med at jordmoras antakelser om jente stemmer. Ble nok litt ekstra varm i hjertet når hun sa det. Måtte sporenstreks ut å kjøpe noe rosa... Men skulle jordmora ta feil, og det ppopper ut en gutt likevel er den selvsagt like velkommen som en jente. Så får han heller leve med at han må gå i rosa sparkebukse... ;-) Lykke til på UL. Ville nok ha spurt om kjønnet jeg, så er du forberedt.
dreame Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 GRATULERE med jenta!!!! selvsagt er en gutt også velkommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå