Gå til innhold

I dag lærte jeg noe genialt!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg leste på middagsglasset at man kan fryse det ned hvis man ikke skal bruke alt. Stussa over å fryse det ned i glass så jeg ringte søstra mi. Da fortalte ho meg det mest geniale..

Siden gullet ikke får så mye enda så kan man fordele maten i isbitformer og fryse det. Da er det bare å ta opp en bit når han skal ha og tine det.. GENIALT!!!!

Men man skal ikke fryse det som man har varma opp. Bare rett fra glasset uten oppvarming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var jo lurt, men er ikke en bit for lite da? Eller tar du opp flere biter i slengen? Hvor gammel er babyen din? Har ikke begynt med middag ennå vi, men noterer tipset =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen er jo en bit perfekt. Nå som han begynner å kreve mer så hender det at jeg gir to. I tillegg til mme såklart:) Han er 4 1/2mnd,3korr. Jeg begynte litt tidlig fordi han får mme og lå over 15% av kroppsvekten i døgnet + rett rundt 1000ml mme. Han får litt velling på morra'n,og til ettermiddags og kveldsmåltidet. Og så får han gulrot-potet til lunch. Han elsker det:):) Vi har og prøvd dessert og da er 1bit nok til å prøve. Så tar man opp flere hvis man har behov for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...