Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 evt hvordan går man frem? hvordan blir det da med penger?får man foreldrepenger osv..?
suseduse Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 man kan få 1 år utover den vanlige permisjonen, men den er ulønnet. man må søke hos arbeidsgiver. du vil få kontantstøtte som er på 3300 fra måneden ETTER barnet er fyllt 1 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå