Gå til innhold

Hodet festet seg!!! Hvordan kjenes det ut for dere????


marihøna81

Anbefalte innlegg

Stikker på innsiden av lårene mine, litt sånn krampe aktig noen ganger. Å det trykker å presser mellom beina mine. En del vondt i magen samt korsryggen, går bare å venter nå, 23 dager til termin. Kjenner å kjenner etter tegn. Blir nesten litt små rar innimellom jeg. Tenker lissom ikke på noe annet om dagen. Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg merker ikke stort til at hodet er festet, noe smerter på innsiden av lår og i halebeienet har jeg hatt lenge... Var på kontroll i går, og da hadde jeg såpass lavt SF-mål, at jeg fikk en ekstra UL for å utelukke dårlig gjennomstrømming. Doktoren sa at grunnen til det lave målet, var nettopp fordi hodet hadde festet seg og babyen lå dypt nede. Alt var kjempebra, han regnet babyen til å være 3200gram. Hilsen en lettet meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet festet, fire uker til termin. Ingen spesielle plager, annet enn mye bevegelse opp mot ribbeina... og i tillegg er nattesøvnen blitt dårligere. Ikke lett å finne god sovestilling... Nå er det bare å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa i dag at hodet er som godt som festet. Jeg har 34 dager til termin. Jeg har mye ubehag nedi der, føler at han skal komme ut når tid som helst.

Vanvittig nedpress og mye kynnere. Dette er nr 2 for meg og med nr 1 merket jeg ikke noe. Synest faktisk at ting ble bedre da hodet festet seg for da ble bekkenet mere stabilt.Men ikke denne gangen gitt.hehe.Får bare holde ut.:)

 

Fikk nr i 06 og håper iallefall at nr 2 kommer nå i 07..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått mer ubehag og vondter etter at hodet festet seg (trolig for et par uker siden, men fikk det "konstantert" denne uka). Det presser nedover, og "iler" på innsiden av låra. Jeg "vralter" litt mer (har kunnet gå helt normalt frem til nå, og har ikke har noen særlige ryggplager). Nå verker det som bare søren i korsryggen og på den ene rumpeballen. Tanken har slått meg om det kan være hodet til babyen som presser på isjasjnerven eller noe... Vondt er det iallefall. Det som er positivt med at hodet er så langt nede, er at jeg har litt mindre halsbrann enn for noen uker siden. Men tygger "Gaviscon" fremdeles. En måned til termin, og 6 arbeidsdager igjen. Vi får håpe det går fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet festet seg ca 4 uker før termin uten at jeg har merket noen stor forskjell. Legen mente at presset på blæra burde være maksimalt nå, men jeg er ikke like ofte oppe om natten som jeg var tidligere.. rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at jeg ikke har like lett for å bevege meg, vet ikke om det er hodet som er festa, men noe er annerledes. Det med tissetrang har jeg hatt i et par mndr.. Ikke merka noe press mot ribbeina heller, så kan ikke si jeg har merka at babyen har falt ned.. blir spennende med neste jordmortime. 5 uker til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på fredag og da var det ikke festet, 3 uker til termin,skal på en ny sjekk på tirsdag så jeg får høre da om det har festet seg. Har ikke smerter og kjenner ingenting enda. Går vanlig og sover godt,kan ligge både på ryggen og siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...