walde81 Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Noen som har noentips mot vond rygg. Har hatt bekken løsning siden uke 19 og vært 100 % sykmeldt. nå er jeg i 27 i morgen. hadde så vondt i ryggen i natt at jeg var nødt for å ta paracet. Jeg som aldri har tatt nesten noen ting tidligere. Det sitter nok i musklene på siden av ryggraden, ca midt på ryggen. AU!! ;( Har ikke trent rygg, men har jo vært på Yoga...kan det være det?? Er bedre i dag enn i natt hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå