Gå til innhold

Noen her som bruker finlandshetter til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe en sånn til eldste på snart 4 år, for han liker ikke knyting, også sklir andre luer bare opp.

Er de veldig praktiske syns dere? Syns det virker som om de sitter så godt på, og dekker godt for ørene og mye av ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi bruker en i tyn ul under den andre ullua nå. Veldig fine. Den her er bare tynn da, så greit med ekstra utenpå når det er kalt. Han er hvertfall god og varm med den på. :) Kjøpte på cubuc vi.

Men vår er åpen i ansiktet på en måte, ikke helekkende om du skjønner?

Skrevet

Om du finner en som passer og ikke sklir frem i ansiktet, er de nok supre.

Smurfen her i huset takler ikke sånne luer, tror han får litt klaus - så det blir vanlig lue og "Buff" skjerf i halsen her.

Skrevet

Er kjempepraktiske - har kjøpt mine på Sparkjøp, Tom&Trine produktene... De er gode og varme og dekker godt på ørene, samt halsen og nakken!! Er kjempefornøyd med dem. Du får dem på Sparkjøp til farge blå og rød =)

Skrevet

Ja, jenta mi på to bruker bare det når det er kaldt ute. Det gjorde hun i fjor også. Veldig fornøyd. Hun blir ikke kald i halsen og lua sklir ikke opp. Dessuten det er jo mye sikrere med finlandshette enn skjerf og luer med knyting! Skjerf og luer med knyting kan lett sette seg fast i lekeapparater osv og være livsfarlige.

Skrevet

Vi har en reima finlandshette,og den er kjempe bra!

Skrevet

Vi bruker det på småen og syns det er praktisk. Har flere, både joha og Tom&Trine.

Skrevet

Bruker det til begge to her jeg, knall til unger som ikke klarer å beholde luene på hodet :)

Skrevet

Hadde en fra Troll i fjor og en fra Nøstebarn i år. Gode, varme og praktiske!

Skrevet

Jammen, da tror jeg vi får kjøpe en sånn :-) Tusen takk for svar alle sammen.

Skrevet

Vi bruker også finlandshette og de dagene det er regn eller vår snå har vi reimalue over.

Skrevet

Har brukt finlandslue på sønnen min hele tiden jeg. Han klarer ikke lue på hodet for så å knyte den. Får skikkelig panikk. Findlandlue liker han å ha på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...