Klorepus Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal til fastlegen min i morgen, og lurer på om jeg kan få pergo hos han, og hvilke undersøkelser jeg ev. må gjennom. Jeg har regelmessig syklus, og hadde en SA i juni. Siden jeg fikk mensen på mandag, vil dag 5 i syklusen min bli på fredag, så det hadde passet fint om jeg kunne startet med pergo nå. Siden jeg er 41 år, føler jeg at jeg ikke har noen tid å miste. Er det noen som kan gi meg litt konkret informasjon?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Legen din kan skrive ut pergo til deg, men om han gjør det er usikkert.Det beste er jo å få oppfølging underveis hos gynekolog... Kanskje du skal bestille deg en gyn time,evt få henvisning i fra legen din? Lykke til !
Klorepus Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Nå har jeg vært hos legen, og han hadde ikke anledning til å skrive ut pergo til meg, men han henviste meg videre til gyn. M.a.o. så er det bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på å bli innkalt til undersøkelse. Takk for svaret forresten.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Gynekologer skriver resepten. Du begynner på 3 syklus dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå