Gå til innhold

hodepine :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt plutselig kjempe vondt i hodet sånn plutselig? har aldri vært plaget med det selv men går nå på 3 dagen med ekstrem hodepine... var hos jormor for en uke siden.. da var alt bra med blodtrykk og urin.. ingen tegn til svangerskapsforgiftning.. noen som vet eller har vært borti det same????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er visstnok vanlig med hodepine under graviditeten, har slitt litt ekstra jeg også, men ikke mer at jeg drikker mye, mer enn det jeg pleier, og kanskje må ty til en paracet eller pinex..

har av og til hodepine 2-3 dager på rad, men så gir det seg, etter noen uker er det på an igjen.. da drikker jeg mye, tar det med ro, får kanskje litt ekstra søvn hvis jeg trenger det, og evt. en smertestillende..

Skrevet

Hodepine under svangerskapet kan være hormonelt. Er selv veldig plaget av det, og sykemeldt på 3. uka. Heldigvis virker det som om det begynner å gi seg nå, så jeg får prøve å jobbe igjen i 50 % fra neste uke. Gleder meg stort, siden jeg holder på å kjede meg i hjel her hjemme. Hadde jeg enda kunnet gjøre noe annet enn å ta det HELT med ro, men da kommer smertene med en gang.

Er forresten 17+0 i dag.

Skrevet

uff høres kjedlig ut.. jeg har 6 dager igjen å jobbe så skal jeg ut i svangerskapsperm fordi jobben ikke har alternativt arbeid til meg... å arbeidet mitt kan være en risiko for tvillingene mine... har en midlertidlig stilling ut denne mnd som ikke er farlig. men de har den ikke lenger enn det så da må jeg gå hjemme... blir lange dager for meg og da... jeg er også 17+0 i dag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...